مرجع خرید عسل طبیعی و خام در ایران

گزارش بازرگانی،   4000512054 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

عسل به شرط اینکه طبیعی تولید شود و حرارت ندیده باشد یکی از باارزش‌ترین مواد غذایی است که خواص فراوانی دارند. تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع مشکلات معده، درمان کم خونی، تقویت اعصاب و تقویت بینایی فقط چند مورد از خواص بی‌شمار عسل طبیعی و حرارت ندیده(خام) هستند. اما چطور می‌توان عسل طبیعی و خام تهیه کرد؟

روش تشخیص عسل طبیعی و خام

ما چند سالی است که در حوزه خرید و فروش عسل طبیعی فعالیت می‌کنیم و تحقیقات بسیاری در این زمینه انجام داده‌ایم و حتی با متخصصان تغذیه نیز صحبت کرده‌ایم. تحقیقات و تجربه ما نشان می‌دهد که هیچ کدام از روش‌های خانگی و یا مشخصات ظاهری عسل مثل غلطت، رنگ، عطر و ... نمی‌توانند طبیعی و خام بودن یک عسل را مشخص کنند. تنها و تنها یک راه قطعی برای تشخیص عسل طبیعی و خام از عسل‌های دیگر وجود دارد و آن آزمایش عسل در آزمایشگاه است. فقط با بررسی فاکتورهای مختلف عسل مثل میزان ساکاروز، پرولین، نسبت فروکتوز به گلوکز و... در آزمایشگاه می‌توان از طبیعی و خام بودن آن مطمئن شد. حدودا یک سال پیش در این زمینه با خانم آتنا امیدپور، کارشناس صنایع غذایی با تجربه 13 سال کار در آزمایشگاه عسل نیز صحبت کرده‌ایم که می‌توانید فیلم مصاحبه را از اینجا ببینید.

درکام – مرجع خرید عسل طبیعی همراه با برگه آزمایش

همانطور که پیش از این اشاره کردیم تنها راه مطمئن شدن از طبیعی و خام بودن عسل آزمایش عسل است. به همین دلیل ما در درکام با وجود همکاری با زنبورداران متعهد و باتجربه، تمام عسل‌ها را آزمایش می‌کنیم. وظیفه ماست که تک تک عسل‌های درکام را سخت‌گیرانه و با وسواس انتخاب کنیم تا از طبیعی و خام بودن عسل‌ها اطمینان کامل داشته باشیم و اعتمادی که مشتریان از سال 97 تا امروز به درکام داشته‌اند را ساده از دست ندهیم.

در فروشگاه اینترنتی ما می‌توانید مشخصات هر عسل، نام زنبوردار و برگه آزمایشات کامل عسل‌ها را مشاهده کنید و با اطمینان خاطر عسل باکیفیت خریداری کنید.

برای خرید و مشاهده جزئیات بیشتر به صفحه " خرید عسل طبیعی " در سایت درکام مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی محصولات طبیعی درکام