نمایندگی برند های آیفون تصویری

گزارش بازرگانی،   4000510002

 

C:\Users\Toranj\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\988.jpg

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم آیفون های تصویری جز کالا های ضروری محسوب می شود و استفاده از درب بازکن تصویری در منازل و اداره جز نیاز های اساسی می باشد. در واقع با رشد ساخت و ساز در کشور و استفاده از فناوری های به روز دنیا تمایل به استفاده از آیفون های تصویری بیشتر شده است و این امر باعث شده است تا کمپانی های زیادی در این زمینه فعالیت کنند و رقابت در این محصول بالا باشد. در این مطلب قصد داریم تا برند های معتبر آیفون تصویری را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین نمایندگی آیفون تصویری برند های معتبر را به شما معرفی کنیم . اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید توصیه می کنیم این مطلب را حتما مطالعه کنید .

بررسی اجمالی آیفون تصویری

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی و افزایش آپارتمان نشینی باعث شده است تا امنیت مساله بسیار مهمی باشد . به همین خاطر آیفون های تصویری با امکاناتی همچون باز کردن درب ، قابلیت ضبط صدا و تصویر ، استفاده از آن به عنوان منشی تلفنی و .. باعث شد تا جایگزین آیفون های قدیمی بشوند و به این طریق امنیت نیز به راحتی تامین می گردد . آیفون های تصویری دو نوع رنگی و سیاه و سفید می باشد به طور کلی آیفون های تصویری به سه دسته تقسیم می شود.

آیفون تصویری با حافظه داخلی

آیفون تصویری با اتصال به مموری

آیفون تصویری با اتصال به ماژول حافظه

قابلیت های یک آیفون تصویری مناسب

انتقال تصویر فرد تماس گیرنده برای واحد

قابلیت ضبط فیلم و عکس فرد تماس گیرنده

در برخی از مدل های قابلیت ضبط صدا هم دارد

ارتباط صوتی میان واحد ها و توانایی ارتباط با بخش نگهبانی و باز کردن درب پارکینگ

قابلیت انتقال زنگ واحد خود بر روی زنگ همسایه

امکان به کار گیری از آن برای بیش از یک درب ورودی و چندین دوربین مدار بسته سایر قابلیت ها

برند های آیفون تصویری

C:\Users\Toranj\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\654.png

همانطور که گفته شد با افزایش تمایل استفاده از آیفون تصویری ، کمپانی و برند های تولید زیادی در این زمینه فعالیت کردند که تنها چند برند معتبر توانستند محصولات با کیفیتی را تولید کنند و قصد داریم که این برند ها را بررسی کنیم و همچنین نمایندگی آیفون تصویری این برند ها را برای خرید به شما معرفی کنیم . در واقع با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش کمپانی های تولیدی انتخاب و خرید آیفون تصویری برای منازل از بین برند های گوناگون بسیار سخت می باشد . به همین دلیل برای این که انتخاب مناسبی داشته باشیم لازم است تحقیقات و مشاوره های لازم را پیدا کرده و خرید را انجام دهیم . پس در ادامه سه برند معتبر و محبوب درب بازکن تصویری را همراه با نمایندگی آیفون تصویری این برند ها معرفی می کنیم .

آیفون تصویری تکنما

شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما در سال 1380 تاسیس شد و در حال حاظر جز یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی آیفون تصویری می باشد . با ورود آیفون های تصویری تکنما در بازار در بین نصابان سروصدا زیادی ایجاد کرد ، به این دلیل که آیفون تصویری تکنما از سیستم نصب هفت سیمه پشتیبانی می کرد و این مشکل بزرگی برای نصابان بود . با آموزش ها و تدابیری که مجموعه تکنما ارائه داد این مشکل خیلی سریع رفع گردید . محصولات جدید این کمپانی بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد .آراآ

درب بازکن تصویری تکنما برای ساختمان با تعداد واحد بالا بسیار مناسب است . در واقع مانیتور های این محصول قابلیت ارتباط با همه واحد ها و واحد نگهبانی را دارد ، در برخی از مدل های آیفون تصویری امکان اتصال به دو پنل یا دو دوربین را دارد و حتی می تواند تماس را به یک واحد دیگر انتقال دهد . نمایندگی آیفون تصویری تکنما ، شرکت صنایع الکترونیک سها می باشد که شما با مراجعه به سایت می توانید انواع مدل های درب بازکن تصویری تکنما را مشاهده کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید .

آیفون تصویری سوزوکی

یکی دیگر از برند های معتبر آیفون تصویری ، سوزوکی می باشد که شما با مراجعه به سها ای شاپ می توانید آیفون های تصویری سوزوکی را مشاهده کنید . در واقع کمپانی سوزوکی در سال 1909 در ژاپن تاسیس شد . در واقع این شرکت یکی از برترین ها در آسیای شرقی و خاورمیانه می باشد . دفتر خاورمیانه این برند در ایران می باشد و از محصولات با کیفیتی برخوردار است .

آیفون تصویری سوزوکی در طرح و اندازه های مختلفی مانند 4.3 اینچ و 7 اینچ وارد بازار شد . همچنین نوع جدیدی از آیفون های تصویری سوزوکی وارد بازار شده است که دارای صفحه نمایش لمسی است و از تکنولوژی LED-TFT برخوردار است . همچنین این آیفون های تصویری این برند از تجهیزات نصب بسیار با کیفیتی برخوردار هستند و به صورت موازی و سری نصب می گردند.

آیفون تصویری سیماران

C:\Users\Toranj\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\5415.png

سها ای شاپ همچنین نمایندگی آیفون تصویری سیماران را نیز بر عهده دارد و انواع مدل های در بازکن تصویری سیماران را می توانید در سایت سها ای شاپ مشاهده کنید . کمپانی سیماران از دیگر برند های محبوب درب بازکن تصویری در بازار ایران می باشد . شرکت سیماران در سال 1350 آغاز به کار کرد . در واقع این کمپانی اولین تولید کننده لوازم آنتن مرکزی، دزدگیر اماکن، درب بازکن صوتی و تصویری، یو پی اس، درب‌های اتوماتیک، سیستم‌های اعلام حریق، روشنایی و دوربین‌های مدار بسته در ایران می باشد .

آیفون تصویری سیماران دارای سیستم چهار سیمه می باشد . درب بازکن های تولیدی کمپانی سیماران از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و پاسخگوی تمام نیاز های کاربران می باشند . محصولات تولیدی شرکت سیماران از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و توانسته رقیب جدی برای آیفون های تصویری خارجی شود . محصولات این کمپانی دارای گارانتی می باشد و به طور معمول آیفون های تصویری سیماران دارای سی ماه گارانتی می باشد .

سها ای شاپ نمایندگی آیفون تصویری

فروشگاه اینترنتی سها ای شاپ به شما این امکان را می دهد که انواع برند ایرانی و خارجی در حوزه آیفون تصویری ، دزدگیر منزل ، جک پارکینگی ، دوربین مدابسته و... مشاهده کنید و به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید . همچنین شما این امکان را دارید که تمام ویژگی های درب باز کن تصویری را مشاهده کنید و نقاط قوت و ضعف محصول مورد نظر را ببینید به این صورت شما انتخاب راحتر و بهتری خواهید داشت . در سها ای شاپ می توانید ویژگی هایی همچون ابعاد نمایشگر ، برند ، گارانتی و قابلیت های دیگر را به عنوان فیلتر انتخاب کرده و آیفون های تصویری مطابق فاکتور های شما را نمایش دهد . با سها ای شاپ می توانید تجربه یک خرید مطمئن و راحت را داشته باشید .

شماره های تماس ما :

026-32542350 | 026-32547680

026-32541506 | 026-32539800

026-32540931 | 026-32541507