برنامه مسابقه ایرانی‌ها در روز هشتم المپیک/ مصاف بسکتبال با فرانسه و رقابت کرم‌زاده و تفتیان

ورزشی،   4000508111

در روز هشتم المپیک ۲۰۲۰ توکیو نمایندگان ورزش ایران در سه رشته به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

برنامه مسابقه ایرانی‌ها در روز هشتم المپیک/ مصاف بسکتبال با فرانسه و رقابت کرم‌زاده و تفتیان

به گزارش ایسنا، ورزشکاران ایران در روز هشتم المپیک ۲۰۲۰ توکیو در سه رشته بسکتبال، تیراندازی و دوومیدانی کار خود را دنبال می‌کنند. 

بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال ایران در سومین بازی خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح به مصاف تیم فرانسه خواهد رفت. ملی پوشان ایران درحالی مقابل فرانسه حضور پیدا خواهند کرد که در دو بازی گذشته در دور مقدماتی این رقابت ها مقابل تیم های جمهوری چک ( ۷۸ - ۸۴) و آمریکا (۶۶ - ۱۲۰) بازی را واگذار کرده اند و فرانسه هم مقابل این دو رقیب پیروز شده است. هر چند این بازی برای هر دو تیم تشریفاتی است اما ایران به دنبال ارائه یک نمایش قابل قبول خواهد بود.

تیراندازی:

 فاطمه کرم زاده بانوی تیر انداز ایران در تفنگ سه وضعیت از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح و در دور مقدماتی رقابت خود را آغاز خواهد کرد. نماینده ایران در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با ۱۱۷۳ امتیاز به عنوان نفر چهارم راهی فینال شد و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد.

 

دوومیدانی:

حسن تفتیان در ماده ۱۰۰ متر دوومیدانی المپیک به میدان می‌رود. مسابقات مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه آغاز می‌شود. هنوز گروه تفتیان مشخص نیست و ابتدا باید فردا صبح رقابتهای پیش مقدماتی برگزار شود تا حریفان تفتیان در مسابقات بعد از ظهر مشخص شوند.