۳۵ هزار رای انتخابات شوراهای شهر پاکدشت باطل شد

سیاسی،   4000507068

 مسؤول هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی پاکدشت با اشاره به بازشماری ۱۰۰ درصد صندوق‌های انتخابات شورا در شهرهای فرون‌آباد و شریف‌آباد گفت: با تایید هیأت مرکزی نظارت ۳۵ هزار رای انتخابات شوراهای شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد ابطال شد.

۳۵ هزار رای انتخابات شوراهای شهر پاکدشت باطل شد

محمد فرجی مسؤول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای پاکدشت در گفت‌وگو با فارس درباره جدیدترین تحولات انتخاباتی در شهرستان اظهار کرد: با تأیید هیأت نظارت مرکزی ۳۵هزار رای باطل شد.

وی افزود: برای اولین بار در شهرستان ۳۲ هزار رای متعلق به ۶ نامزد انتخاباتی شهر پاکدشت و فرون‌آباد باطل و مورد تایید هیات نظارت مرکزی قرارگرفته که از لیست منتخبین اولیه حذف شدند.

مسوول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای پاکدشت بیان داشت: پیشنهاد ابطال آرای افراد خارج از لیست منتخبین ارائه شد که مورد تایید هیات نظارت مرکزی قرار نگرفت. 

فرجی درباره دقت در انتخابات عنوان کرد: در شهرهای فرون‌آباد و شریف‌آباد ۱۰۰ درصد صندوق‌ها بازشماری شد که در شهر فرون‌آباد عضو اصلی با علی البدل جابجا و در شهر شریف‌آباد ۳ هزار رای باطل شد. 

وی در واکنش به ثبت نام و رای آوری افراد غیر ساکن در روستاها تصریح‌کرد: قانون برای ثبت‌نام این افراد ممانعتی نداشته اما پس از رای آوری و شروع به کار شوراها باید محل سکونت خود به همراه زن و فرزند را به روستا منتقل کنند.