واکنش دیده بان شفافیت و عدالت و شستا به یک خبر جعلی 

سیاسی،   4000505097 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
واکنش دیده بان شفافیت و عدالت و شستا به یک خبر جعلی 


به گزارش الف طی روزهای گذشته یک کانال فعال در فضای مجازی در ادعایی اعلام کرد «محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا .... روز   پنج شنبه در یک محفل خصوصی اعلام کرده که با احمد توکلی به توافق رسیده و قرار است به زودی قائم مقام توکلی را به عنوان مدیرعامل یک هلدینگ منصوب کند. این کانال تلگرامی همچنین از توافق وی با حامد علم الهدی برادر همسر آیت الله رسید رئیسی برای تصدی این وزارتخانه در دولت جدید خبر داد «

خبرنگار الف در تماس با دفتر مدیرعامل شستا  خواستار ارایه توضیحاتی درباره این ادعا وپاسخ به این سوال که آیا نشستی بین آقای رضوانی فر و دکتر احمد توکلی برگزار شده است یا نه؟ شد.

دفتر مدیرعامل شستا نیز رسما اعلام کرد:آقای دکتر رضوانی فر هیچ دیداری با هیچ یک از افراد ذکر شده نداشته اند. قویا تکذیب می شود.

در ادامه پیگیری ها از قائم مقام دیده بان شفافیت و عدالت که نامش در خبر منتشره آمده  پرسیدیم واکنش و پاسخ شما به این خبر چیست.؟
محسن جلواتی گفت:این خبر ساختگی وجعلی بیشتر برایم خنده آور بود . هیچ جلسه و توافقی  وجود نداشته است . از سوی دیگر فلسفه دیده بان شفافیت و عدالت این است که مانع تشکیل این‌گونه جلسات باشیم .چون ما نه از این جلسات داشتیم و در آینده نیز نخواهیم داشت . چرا که فلسفه وجودی ما مخالفت با این نوع معاملات پشت پرده و بعضاً فساد انگیز  است که مغایر با اهداف اولیه دیده بان شفافیت و عدالت  می‌باشد .
وی همچنین گفت بررسی و پیگیری حقوقی منتشر کنندگان این خبر در دست بررسی است .