دومین بیمارستان مجهز تنفسی به همت ارتش در سیستان و بلوچستان احداث می‌شود

سلامت،   4000505089

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: عملیات احداث دومین بیمارستان مجهز دایمی تنفسی استان سیستان و بلوچستان ،در خاش شروع شده و با سرعت در حال پیشرفت است.

دومین بیمارستان مجهز تنفسی به همت ارتش در سیستان و بلوچستان احداث می‌شود

به گزارش فارس، خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: عملیات احداث دومین بیمارستان مجهز دایمی تنفسی استان سیستان و بلوچستان در خاش شروع شده و با سرعت در حال پیشرفت است.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش که در شهرستان خاش، عملیات احداث این بیمارستان را هدایت می‌کند گفت: تقاضای مقامات بهداشتی و درمانی استان و تاکید کارشناسان مبنی بر نیاز شهرستان خاش و مردم شریف این خطه ارزشمند میهن اسلامی،به امکانات تکمیلی جهت خدمت به مردم در مقابله با ویروس منحوس کرونا ،باعث تصمیم و تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش برای احداث دومین بیمارستان کرونایی نیروی زمینی محوری ارتش در این شهرستان شد و در پی دستور ایشان ،پس از جانمایی این بیمارستان در خاش ،عوامل محیطی در منطقه مورد توجه ویژه قرار گرفت و تصمیم بر آن شد که بیمارستان خاش نیز همانند بیمارستان احداثی در زاهدان ،با سازه مستحکم و دایمی بنا شود تا ضمن قابلیت استفاده دایمی از این بیمارستان ،در برابر عوامل طبیعی مانند بادهای‌شدید و گردو خاک و گرما و سرما ،مقاوم و کار آمد باشد.

خلبان رحمانی گفت: اقدامات برای محوطه سازی مناسب و آسفالت و دیوار کشی ،همزمان با احداث بیمارستان در حال انجام است تا بیمارستانی با کیفیت و کارآیی بیمارستان اجرا شده در زاهدان را در سریع ترین زمان ممکن ،برای خدمت به مردم  خاش ،به بهره برداری برسانیم.

وی گفت: پایش روز به روز تلاشها و نیز هدایت عملیات خدمتِ نیروهای ارتش در منطقه سیستان و بلوچستان توسط امیرسرتیپ دکتر کیومرث حیدری ،فرمانده نیروی زمینی ارتش ،باعث انتشار خبرهای خوبی در روزهای آینده در خدمت به مردم نجیب و قهرمان این استان خواهد شد.