الزام انتخاب شهردار تهران از بدنه شهرداری منطقی نیست

اجتماعی،   4000505063 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

این موضوع منطقی و درست نیست که بگوییم حتما شهردار از بدنه شهرداری باشد.

الزام انتخاب شهردار تهران از بدنه شهرداری منطقی نیست

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران منتخب شورای ششم درخصوص سرانجام انتخاب شهردار برای پایتخت اظهار کرد: تعدادی از ۱۱ گزینه نهایی انتخاب شهردار برنامه‌هایشان را به منتخبین شورا ارائه دادند و سایر افراد نیز به زودی این اقدام را انجام خواهند داد و ما پس از آن بررسی و مطالعات لازم را انجام می‌دهیم.

وی افزود: منتخبین شورای ششم هفته آینده با مصاحبه حضوری با گزینه‌هایی که برنامه ارائه دهند صحبت خواهند کرد و پس از آن انتخاب شهردار به بررسی‌هایی نهایی خواهد رسید.

چمران بیان داشت: افرادی هستند که تجربه کاری خوبی دارند و اگر شهرداری را بشناسند می‌توانند برای تهران اقدامات خوبی انجام دهند بنابر این اگر تجربه مدیریتی و کاری داشته باشند خوب است حالا اگر با این تجربه‌ها شهردار از داخل بدنه شهرداری هم باشد که چه بهتر.

منتخب شورای ششم در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد انتخاب شهردار از بدنه شهرداری و یا خارج از بدنه چیست، گفت: نظر صفر یا ۱۰۰ درصدی در این زمینه نداریم و لزوما حتما نباید شهردار از بدنه و یا خارج از بدنه شهرداری باشد.

وی تصریح کرد: البته این موضوع منطقی و درست نیست که بگوییم حتما شهردار از بدنه شهرداری باشد.

منتخب شورای ششم درباره جلسه روز گذشته منتخبین شورای ششم با دو معاون فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: این جلسه طبق روال دائمی و هفتگی برگزار شد که معاون فنی عمرانی گزارشاتی در مورد اجرای پروژه‌ها برای منتخبین ارائه داد.