استخر پیش ساخته فایبرگلاس یک آپشن لاکچری و ارزشمند با نصب سریع و ماندگاری بالا برای خانه و ویلای شما

گزارش بازرگانی،   4000505031

استخر پیش ساخته فایبرگلاس ؛ محصول تکنولوژی های پیشرفته در ساخت استخر می باشد. ترکیب فایبرگلاس  بسیار مقاوم می باشد همین موضوع باعث شده از فایبرگلاس در ساخت بدنه کشتی، بدنه هواپیما، مخازن تحت فشار و مخازن مواد اسیدی و خورنده استفاده شود. بدنه استخر فایبرگلاس تشکیل شده از 10 لایه رزین و یک لایه ژلکوت مخصوص استخرکه خاصیت آنتی باکتریال، ضد جلبک و آنتی UV دارد که مقاومت بدنه را در مقابل فرسایش نور خورشید بالا می برد و به همین خاطر این نوع استخر از لحاظ  هزینه های نگهداری بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. زمان نصب استخر فایبرگلاس بسیار کوتاه است و از 4 تا 7 روز بیشتر طول نمی کشد تا آماده برای استفاده شود.

این استخرها همانطور که از نامش پیداست به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید می شود و در محل مورد نظرنصب می شود ماندگاری بالا و زیبایی این استخرها ارزش افزوده قابل توجه همچنین امکان تفریحی بی نظیر و لاکچری به خانه اضافه می کند. لازم به ذکر است اگر تمایل دارید یک استخر فایبرگلاس، مجهز و زیبا در منزلتان داشته باشید گروه مهندسین مدرن استخر، به عنوان اولین تولید کننده استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، در ایران گزینه  بسیار مناسبی است تا لذت استفاده از یک استخر با تکنولوژی روز دنیا را برای شما فراهم کند. این شرکت به عنوان یکی از معتبرترین پیمانکاران ساخت استخر در زمینه طراحی، تولید و نصب این استخرها در نقاط مختلف کشور تجارب فراوانی دارد. برای سفارش و مشاوره دراین زمینه می توانید مدرن استخر ، را در گوگل سرچ کنید.  درادامه توضیحاتی در مورد تکنولوژی و مزایای این نوع استخرها می آید.


مزایای استخر پیش ساخته فایبرگلاس

استخر پیش ساخته فایبرگلاس، بسیار بادوام است و طول عمر بالاتری حتی نسبت به استخر های بتنی دارد. این نوع استخرها در صورت نیاز قابلیت جا به جایی نیز دارند و احتیاجی به کاشی و سرامیک کاری ندارند، همچنین دارای یک سطح صاف و صیقلی و بدون گوشه های تیز می باشند که این موضوع علاوه بر افزایش زیبایی باعث سهولت در نگهداری استخر می شود و از زخمی شدن بدن شناگران بر اثر ساییدگی به بدنه استخر جلوگیری می کند. مکان تعبیه شده برای نشستن در استخر های فایبرگلاس یکی از مزایای این نوع استخر ها می باشد چرا که باعث می شود تا نیازی نباشد کاربر به خرید صندلی اقدام کند. در ادامه مطلب به دیگر مزایای مربوط به استخر های پیش ساخته فایبرگلاس اشاره می کنیم.

بالا بودن سرعت نصب استخر فایبرگلاس

استخر های بتنی نیاز به آرماتور بندی و بتن ریزی دارند و مدت زمان بسیار زیادی احتیاج دارند تا آماده بهره برداری شوند. در زمان ساخت استخر بتنی اطراف استخر به دلیل استفاده از مصالح به هم ریخته می شود و این موضوع صاحبان ملک را آزرده خاطر می کند اما استخر فایبرگلاس نیاز به آرماتور بندی و بتن ریزی ندارد و نصب آن از ۴ تا ۷ روز به طول می انجامد چرا که بدنه بصورت یکپارچه در کارخانه ساخته می شود و در زمان قرار گیری در محل فقط  موارد مربوط به نصب انجام می شود و هیچ گونه به هم ریختگی در محل ایجاد نمی شود به همین خاطر این تکنولوژی بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

مقاومت بالای استخر فایبرگلاس

فایبرگلاس (Fiberglass) ترکیب رزین با الیاف می باشد و این ترکیب استحکام و دوام بسیار بالایی دارد. مقاومت در بدنه استخر فایبرگلاس، باعث شده است تا در مقابل تغییرات دمایی آب و هوا از 50- درجه سانتی گراد تا 50+ درجه سانتی گراد دوام داشته باشند. مقاومت بدنه استخرهای فایبرگلاس به مواد شیمیایی نیز بسیار زیاد است و بر خلاف استخر های بتنی در برابر کلر نمک موجود در آب و همچنین دیگر مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند.

سهولت و پایین بودن هزینه نگهداری

استخر پیش ساخته، در زمان ساخت از لحاظ هزینه با استخرهای بتنی تفاوتی ندارند ولی از لحاظ هزینه های نگهداری بسیار کم  هزینه و اقتصادی هستند. پایین بودن هزینه های نگهداری این نوع استخر به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریال و ضد جلبک بودن می باشد و به علت داشتن سطح غیر متخلخل به مبارزه با این هیولای سبز (جلبک ها) مشهور هستند. استخر های فایبرگلاس به دلیل آب بندی دائم به هیچ وجه نشتی ندارند و این موضوع نیز از دیگر مواردی است که باعث شده تا استخرهای فایبرگلاس نسبت به استخرهای بتنی مقرون بصرفه باشند.