چگونه بهترین هتل‌‌ها را رزرو کنیم؟

گزارش بازرگانی،   4000503104

 

ایران دارای اقلیم‌های متنوعی است که امروزه با توجه به امکان سفر به نقاط مختلف، در هر فصل از سال می‌توانیم به شهرهای مختلفی سر بزنیم. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هر سفر باید به آن توجه کرد رزرو اقامتگاه یا هتل است. یک هتل خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

ویژگی‌های یک هتل خوب

در شهرهای بزرگ ایران هتل‌های زیادی وجود دارد که با یکدیگر رقابت نزدیکی دارند. هر کدام از این هتل‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را از دیگری متمایز می‌کند. شهرهایی مانند کیش ، مشهد ، شیراز ، اصفهان و تبریز به خاطر این‌که از مقاصد محبوب گردشگری هستند، هتل‌های مختلفی دارند؛ در این مطلب به ویژگی‌های یک هتل خوب اشاره می‌کنیم تا بهترین هتل‌ را برای سفر خود انتخاب کنید.

برخورد مناسب پرسنل هتل

به محض ورود شما کارکنان هتل میزبان اصلی‌تان محسوب می‌شوند. رفتار محترمانه و حمایت‌گر آنها قطعا در به وجود آمدن احساس راحتی شما، یکی از گزینه‌های اصلی برای انتخاب هتل است. لبخند روی لب کارکنان هتل فضای هتل را برای مسافران گرم و صمیمی می‌کند. هتل خوب هتلی است که مسافران هنگام اقامت در آن، احساس کنند در خانه و شهر خود هستند.

آرام بودن فضای هتل

آرامش در هتل به خصوص در شهرهای ساحلی اهمیت زیادی دارد. در شهرهای ساحلی مثل کیش ، رامسر نزدیک بودن به دریا یکی از نکات قابل توجه برای انتخاب هتل به شمار می‌آید. لابی و رستوران هتل انتخابی شما بهتر است فضایی آرام داشته باشد تا بتوانید از صدای امواج دریا هنگام غذا خوردن و مطالعه لذت ببرید. برای رزرو بهترین و آرام‌ترین هتل‌ های کیش می‌توانید از جاباما کمک بگیرید.

تنوع در منوی رستوران هتل

غذا یکی از جذابیت‌های هر سفری به حساب می‌آید. توجه به منوی رستوران هنگام رزرو هتل، می‌تواند سفر شما را بسیار خوشایند‌تر کند. اغلب شهرهای ایران دارای تنوع در غذاهای محلی هستند که با تجربه طعم آنها لذت بیشتری از محل اقامت خود خواهید برد.

فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام انتخاب رزرو هتل باید در نظر بگیرید، موقعیت مکانی هتل است؛ به‌طور مثال در شهرهای زیارتی مانند مشهد، فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع) از مهم‌ترین ویژگی به حساب می‌آید. اگر با ماشین شخصی سفر نکرده‌اید، فاصله هتل تا فرودگاه ، راه‌آهن یا ترمینال نیز اهمیت زیادی پیدا می‌کند. برای رزرو بهترین هتل ‌های مشهد می‌توانید به سایت جاباما مراجعه کنید.

حمایت مدیریت هتل از مسافر

در هر سفر ممکن است شما با مشکلاتی از جمله تغییر ساعت پرواز، احتیاج به راهنمای گردشگری، تصمیم به تغییر اتاق یا هتل و ... مواجه شوید. ازدحام جمعیت در شهرهای زیارتی مانند مشهد – به خصوص در مناسبت‌های مذهبی – ممکن است برنامه سفر شما را تا اندازه‌ای تغییر دهد. در شهرهای ساحلی مانند کیش ، قشم ، رامسر نیز تغییرات جوی ممکن است مانع گردش شما در طبیعت شود. مدیریت و کارکنان هتل در این مواقع می‌توانند با مسافر همکاری لازم را به عمل آورند که این نکته نیز در سفر شما حائز اهمیت است.

با صبحانه هیجان‌انگیز هتل روز شما زیبا شروع می‌شود

وقتی در سفر روز خود را متفاوت و پرانرژی شروع کنید، تا شب که برای خواب به هتل بازمی‌گردید سرحال هستید. صبحانه خوب و متفاوت هتل در میزان انرژی طول روز شما تاثیر زیادی دارد. شما پس از صرف صبحانه هتل مدت زیادی را به گردش، زیارت یا پیاده‌روی می‌پردازید؛ پس بهتر است هنگام رزرو یک هتل خوب منوی صبحانه را نیز در نظر داشته باشید.

امکانات و تمیزی هتل

هتل‌های لوکس در شهرهای محبوبی مانند اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، قشم و کیش اغلب دارای امکاناتی هستند تا شما در سفر خود بیشترین آسایش و رفاه را داشته باشید. آسانسور، لوازم و سرویس‌بهداشتی مناسب، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، استخر، سالن ورزشی و ... از امکاناتی هستند که لازم است هنگام رزرو هتل در نظر داشته باشید. نظافت و بهداشت اتاق شما، لابی هتل، رستوران و تمام فضاهای هتل به خصوص در ایام کرونا از مواردی هستند که حتما باید در انتخاب هتل به آنها توجه کنید. برخی از هتل‌ها در ایام کرونا راهکارهای ویژه‌ای برای رعایت نکات بهداشتی در نظر گرفته‌اند که اطلاع از آن‌ها کار انتخاب هتل را بسیار ساده خواهد کرد. برای رزرو هتل با رعایت نکات بهداشتی می‌توانید به سایت جاباما سری بزنید.

چشم‌اندازی که از لابی یا اتاق خود می‌بینید!

در طول سفر ممکن است مدت زمانی را در اتاق خود یا لابی هتل به استراحت بگذرانید. اگر در شهری مانند مشهد مسافر هستید ، حتما تمایل دارید بتوانید از پنجره اتاق خود حرم امام رضا (ع) را ببینید و اگر در هتل شهری ساحلی مانند کیش و قشم اقامت دارید ، چشم‌انداز دریا اهمیت پیدا می‌کند. پس در هنگام رزرو هتل، چشم‌انداز اتاق‌ها را نیز در نظر بگیرید.

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد برای رزرو هتل به خصوص در شهرهای محبوب مانند کیش، قشم، مشهد، اصفهان و ... اهمیت زیادی دارد. هنگام انتخاب هتل با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید سفری باکیفیت، مطمئن و هیجان‌انگیز را تجربه کنید. در طول روند انتخاب یک هتل خوب جاباما در کنار شما خواهد بود.