بازگشت آرامش به خوزستان/‌ اجازه خرابکاری به ‌فرصت‌طلبان ‌داده نشد/ مردم ‌‌راهشان را از ‌منافقین جدا کردند

سیاسی،   4000502056

سخنگوی ناجا ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم شریف خوزستان با نیروی انتظامی عنوان داشت: با وجود تلاش مذبوحانه افراد مغرض و شبکه های معاند در جهت افزایش تنش، اجازه هیچ گونه تحرک و خرابکاری به افراد فرصت طلب داده نشد.

بازگشت آرامش به خوزستان/‌ اجازه خرابکاری به ‌فرصت‌طلبان ‌داده نشد/ مردم ‌‌راهشان را از ‌منافقین جدا کردند

به گزارش تسنیم از اهواز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار‌ مهدی حاجیان‌ در خصوص آخرین وضعیت امنیتی استان خوزستان اظهار داشت: در ابتدا لازم می دانم از همکاری و همراهی مردم شریف و باغیرت خوزستان با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: مردم ولایی و معتقد استان خوزستان با جدا کردن راهشان از اشرار و منافقین، در بازگشت امنیت و آرامش مجدد به استان نقش مهمی ایفا کردند که این هوشیاری و آگاهی قابل تقدیر است.


معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی اظهار داشت: با وجود تلاش مذبوحانه افراد مغرض و شبکه‌های معاند در جهت افزایش تنش، اجازه هیچ‌گونه تحرک و خرابکاری به افراد فرصت‌طلب داده نشد.

این مقام ارشد انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطر "ضرغام پرست" شهید راه نظم و امنیت در استان خوزستان و جانفشانی کلیه رده های اجرایی و اتخاذ تمهیدات مناسب و هدایت مستمر و منظم عملیاتی و اشراف اطلاعاتی را از جمله اقدامات نیروی انتظامی در خنثی سازی تحرکات دشمنان نظام گفت: الحمدالله هیچ‌گونه مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد و کلیه نقاط حساس شهرستان های استان مدیریت و تحت کنترل قرار گرفته و تا این لحظه، بدون رویداد خاصی امنیت حکمفرماست.