تاکید دادستان خوزستان بر پیگیری مطالبات مردم و برخورد با ناامنی

سیاسی،   4000431015

دادستان عمومی مرکز خوزستان در بیانیه‌ای با تاکید بر پیگیری خواسته‌های به‌حق مردم خوزستان، هشدار داد با هرگونه ناامنی و اخلال در نظم عمومی مقابله می‌کند.

تاکید دادستان خوزستان بر پیگیری مطالبات مردم و برخورد با ناامنی

به گزارش فارس، دادستان عمومی خوزستان در بیانیه‌ای با تاکید بر پیگیری خواسته‌های به‌حق مردم خوزستان، به اغتشاشگران هشدار داد با ایجاد هرگونه ناامنی و اخلال در نظم عمومی مقابله می‌کند.

مردم شریف و ولایتمدار استان خوزستان  همانگونه که استحضار دارید مدتی است که در پی بروز خکسالی و تنش آبی و کمبود منابع آب، مشکلاتی برای اقشار مختلفی از مردم عزیز بخصوص دامداران و کشاورزان عزیز و روستائیان شریف فراهم آمده است.

مطالبات بحق مردم بزرگوار خوزستان در خصوص حقآبه استان قابل درک و فهم است و دادستانی مرکز استان نیز از باب تکلیف قانونی و  حفظ حقوق عامه با جدیت تمام و پیگیری های مداوم و تشکیل جلسات متعدد و ارائه تذکرات جدی به دست اندرکاران، اقدامات بایسته خود را انجام داده و کماکان نیز به انجام می رساند.

ضمن ارج نهادن به مطالبات بحق مردم شریف و نجیب خوزستان و بخصوص دامداران و کشاورزان عزیز که متضرر اصلی تنش آبی اخیر می با شند و ضمن پیگیری خواسته های بحق مردم شریف خوزستان، به اغتشاشگران، عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل، تجزیه طلبان و عناصر پلید ضد انقلاب هشدار می‌دهیم که خط قرمز نظام اسلامی حفظ ثبات و امنیت پایدار، اموال بیت المال، عمومی و اموال و کیان مردم شریف استان بوده و با ایجاد هرگونه ناامنی و بی ثباتی و اخلال در نظم عمومی قاطعانه مقابله و با عوامل آن به شدت هرچه تمام تر براساس نص قانون برخورد نموده و دراین راستا از هیج گونه اقدام قانونی مضایقه نخواهد نمود.

رجاء واثق دارد که صف مردم غیور خوزستان از صف ضد انقلاب جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه های وابسته به بیگانگان امنیت و آرامش خوزستان مقاوم را به مخاطره اندازند.