پلیس هرمزگان: ترددهای غیرمجاز با دوربین جریمه می‌شوند

اجتماعی،   4000430031

رییس پلیس راهور هرمزگان با اعلام خبر اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرویی در سطح استان گفت: تردد خودروهای شخصی به صورت هوشمند توسط دوربین ها و در نقاط فاقد دوربین توسط پلیس راهنمایی و رانندگی کنترل و اعمال قانون می شوند.

پلیس هرمزگان: ترددهای غیرمجاز با دوربین جریمه می‌شوند

به گزارش فارس، سرهنگ مجید صالح پور بیان داشت: در اجرای تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا وابلاغیه وزارت کشور،محدودیت های تردد از ساعت 14 روز سه شنبه 29 تیرماه تا ساعت7 صبح روز دوشنبه 4 مرداد ماه در تمامی نقاط استان توسط پلیس راهور اعمال واجرایی می شود.

وی افزود: تردد خودروهای شخصی به صورت هوشمند توسط دوربین‌ها و در نقاط فاقد دوربین توسط همکاران کنترل و اعمال قانون خواهدشد.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در اجرای این طرح به طورطبیعی با ارائه تذکر شفاهی سعی در پیشگیری از سفرها خواهد شد و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان ،به ناچار توسط ماموران راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال قانون و اجرای مقررات ترافیکی اقدام می گردد.

سرهنگ صالح پور اظهار داشت: در این طرح ناوگان حمل و نقل عمومی و بار و مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابه جایی مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند،فاقدهرگونه ممنوعیت تردد می باشند.

وی خاطر نشان کرد: جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون، در شهرهای نارنجی و زرد 500 هزارتومان و تردد شبانه 200 هزار تومان می باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان با بیان اینکه طرح محدودیت های شبانه نیز از ساعت 22 الی 3 بامداد صبح اجرا می شود، از عموم شهروندان خواست حتما به مقررات ابلاغی توجه ویژه ای داشته باشند و ترددهای خود را مدیریت کرده و از سفرهای غیرضروری در سطح شهرها به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ جان خود ودیگر شهروندان جدا خوداری کنند تا انشاالله شاهد سیرنزولی این بیماری نفس‌گیر باشیم.