فشار روحی؛ عامل حمله به پزشک درمانگاه بندرعباس

اجتماعی،   4000430025

فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد: متهم دستگیر شده حمله به پزشکی درمانگاه، انگیزه خود را فشار شدید روحی و روانی ناشی از فوت پدر خود در درمانگاه عنوان کرد.

فشار روحی؛ عامل حمله به پزشک درمانگاه بندرعباس

به گزارش فارس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی انتشار گزارش حمله و ضرب و شتم یکی از پزشکان درمانگاه چمران در یکی از محلات شهرستان بندرعباس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در کمترین زمان جوان ضارب را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر و جهت بررسی و انجام تحقیقات لازم به یگان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی به شدت از اقدام خود اظهار ندامت و پشیمانی کرده و انگیزه خود را فشار شدید روحی و روانی ناشی از فوت پدر خود در درمانگاه عنوان کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش فارس، بررسی علل زد و خورد مردم با پزشکان و کادر درمانی در مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت و ... هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ نوع برخورد با مردم در این مراکز نیز نیاز به بررسی دقیق و عمیق‌تری دارد تا بتوان در آینده از چنین برخوردهایی جلوگیری کرد. همچنین انتظار آن است که در راستای ارائه خدمات به خانواده‌های دارای بیمار کرونایی در استان، اقدامات حمایتی و درمان‌محوری در محل زندگی آنان ارائه و عرضه شود تا نیاز به تردد این بیماران و خانواده‌های آنان در سطح اجتماع نیز کاهش یابد.