اختصاص مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون ارشد پزشکی/ آزمون در موعد مقرر برگزار می‌شود

اجتماعی،   4000430011

با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، برای داوطلبانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد نشده‌اند، مهلت مجددی در نظر گرفته شده و این داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ عصر امروز چهارشنبه۳۰ تیر ماه پس از تکمیل فرم خود اظهاری و ویرایش معدل، کارت خود را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir دریافت کنند.

اختصاص مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون ارشد پزشکی/ آزمون در موعد مقرر برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ در زمان مقرر یعنی در روزهای پنجشنبه ۳۱ تیر و جمعه اول مردادماه ۱۴۰۰ در حوزه‌های امتحانی تعیین شده برگزار می‌شود. آزمون نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ و آزمون نوبت عصر راس ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

با توجه به تعطیلی و شرایط کنونی استان تهران، با مراجع ذیربط مکاتبه شده تا داوطلبان سطح استان با ارائه کارت ورود به جلسه، بتوانند در محل حوزه خود حضور یابند.

به گزارش ایسنا، پیش از این روز یکشنبه ۲۷ تیرماه به عنوان آخرین مهلت دریافت کارت ورود به حلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ تعیین شده بود که با تصمیم مسئولان مهلت مجددی برای دریافت کارت آزمون درنظر گرفته شد.

داوطلبان جهت دریافت کارت در مرحله اول باید به مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir کد رهگیری خود را وارد کنند و ابتدا فرم خود اظهاری کرونا را تکمیل و تایید کند. این فرم فقط در زمان فعال بودن سامانه جهت دریافت کارت، فعال است.

انتخاب رشته محل کلیه داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۳ تا ۲۶ مردادماه انجام می‌شود و اسامی نهایی پذیرفته شدگان به همراه کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام می‌شود. ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه‌ها اواخر شهریور ماه از طریق سامانه دانشگاه محل پذیرش انجام می‌شود.