مشفقانه ای کوتاه با رئیس جمهور منتخب

محمد سعادتمند،   4000429002 ۱۳۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
مشفقانه ای کوتاه با رئیس جمهور منتخب

این روزها اوضاع اقتصادی و معیشتی بخش عمده ای از مردم کشورمان تحت تاثیر تحریم ها ی خارجی ، ناکارآمدی داخلی و کرونا اصلا خوب نیست.

مسلما اولویت نخست دولت جدید سروسامان دادن به این اوضاع نابسامان اقتصادی است چه با تلاش بی وقفه برای رفع تحریم های ظالمانه و چه بهبود اوضاع مدیریت داخلی در زمینه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی.

در این بین و در هیاهوی مسائل و معضلات اقتصادی و مهم انگاری آنها که البته واقعا هم مهم هستند ، اما دولت جدید و بویژه شخص رئیس جمهور منتخب بایستی از یک موضوع بسیار مهم و حیاتی دیگر غافل نشوند.

مردم ایران و بویژه جوانان همان گونه که مسائل و معضلاتی همچون بیکاری ، بالا رفتن سن ازدواج ، تورم و گرانی افسار گسیخته ، فقر و فساد و تبعیض و حل مشکلاتی از این دست برایشان بسیار مهم و حیاتی می باشد در عین حال و تقریبا به طور همزمان مسائلی همچون فضای مجازی ، اینترنت پر سرعت ، برخورداری از آزادی های قانونی در حوزه سیاسی و اجتماعی   ، برخورداری از تفریحات سالم ، و مسائلی از این دست نیز به همان اندازه برایشان مهم و قابل توجه میباشد.

متاسفانه برخی در کشور با عنایت به مشکلات اقتصادی به شکلی افراطی صرفا خواستار توجه دولت به این مقوله بوده و اصولا با توجه به سن و سال و مقتضیات سنی و ذهنی خود که قادر به درک نیاز جوانان نیستند ، خیلی راحت حکم می دهند که فضای مجازی را ببندید ، کنسرت برگزار نشود ، همین سرعت اینترنت هم از سر مردم زیاد است و افاضاتی از این دست.

این عزیزان نیاز جوانان به این مقولات را به کلی انکار کرده و جالب اینکه در مقابل تمام این محدودیت های بیجایی که ایجاد می کنند هیچ گونه جایگزینی  هم برای آنان معرفی نمی نمایند.

رییس جمهور منتخب بایستی عنایت داشته باشد که اگر به این خواسته های به حق ، درست وکاملا منطقی  بخش زیادی از مردم که معمولا نسل جوان و پویا ی جامعه هستند  بی توجه باشد ، دیگران با وعده همین مسائل آنها را به سمت خود جلب کرده و از نظام و انقلاب دور می نمایند.