وزیر جنگ صهیونیستی: باید خود را برای ایران هسته ای آماده کنیم

جهان،   4000424095

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راستای سیاست ایران هراسی گفت که آنها باید خودشان را برای یک ایران هسته ای آماده کنند.

به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در دانشکده دفاع ملی رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما باید برنامه هایمان را برای احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته ای آماده کنیم.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: در برابر بزرگترین تهدید، یعنی مجهز شدن ایران به تسلیحات هسته ای، ما هیچ چاره ای نداریم جز اینکه به ظرفیت انسانی خود اتکا و ظرفیت ها و برنامه هایمان را نیز  برای آن، آماده کنیم.

گانتس همچنین از دولت خواست تا به سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی اجازه حفظ آنچه را "برتری نظامی اسرائیل" توصیف کرد بدهد.

به گزارش ایسنا، این اظهارات در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی تنها دارنده زرادخانه هسته ای و به همین دلیل، بزرگترین تهدید در خاورمیانه به شمار می آید اما هرگز این مسئله را نپذیرفته و عضو هیچ یک از معاهدات بین المللی مرتبط با تسلیحات هسته ای نیست.

این در حالی است که برنامه هسته ای ایران همواره تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار داشته و مطابق با قوانین بین المللی در این زمینه بوده است.

مقامات جمهوری اسلامی ایران همچنین بارها تاکید کرده اند که تهران هیچ گاه به دنبال دستیابی به ظرفیت تولید سلام هسته ای نبوده و نیست و برنامه هسته ای کشورمان ماهیت کاملا صلح آمیز دارد.