فکری: بازیکنانم را متهم نمی کنم اما کمیته اخلاق ورود کند/از فوتبال پاک عذرخواهی می کنم

ورزشی،   4000423002

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هیچ تیم یا هیچ بازیکنی در مهد کودک هم این همه فرصت به حریف نمی دهد تا به گل برسد، از فوتبال پاک عذرخواهی می کنم.

فکری: بازیکنانم را متهم نمی کنم اما کمیته اخلاق ورود کند/از فوتبال پاک عذرخواهی می کنم

به گزارش فارس، محمود فکری بعد از شکست 3 بر 2  مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌هایم فکر کنم چندبار باید از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی کنم. بابت بازی که باید بگویم مشکوک! بگویم مسابقه‌ای که مطمئنا چیزهایی در نیمه اول داشت که باعث شد گل‌هایی بخوریم که واقعا هیچ تیم یا هیچ بازیکنی در مهد کودک هم این همه فرصت به حریف نمی دهد تا به گل برسد.

وی افزود: عذرخواهی می‌کنم از مردم. می‌توانستیم مثل نیمه دوم سالم بازی کنیم و بازی را با برد بیرون بیاییم. در نیمه اول همه کاری کردیم تا حریف برنده از میدان خارج شود. باید عذرخواهی کنم بخاطر مسایلی که در فوتبال ما هست که شاید هیچ نیرویی نیست که بخواهند جلوی این مسایل را بگیرند. خواسته و اراده‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات نیست.

فکری عنوان کرد: در رابطه با نیمه اول نمی‌شود صحبت کنیم اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم به بازی برگشتیم حریف هم موقعیت‌هایی داشت. با توجه به اینکه بازیکنان ما در نیمه دوم می‌خواستند بازی را تغییر بدهند، موقعیت‌های گل زیادی به وجود آوردیم. دو گل را جبران کردیم اما می‌توانستیم به گل سوم هم برسیم. توپ را به تیرک دروازه هم زدیم اما متاسفانه زورمان به مسایل پشت پرده فوتبال نمی رسد. نمی‌توانم قبول کنم که بازیکنانم اینقدر راحت اجازه بدهند گل بخوریم و یا به حریف موقعیت بدهیم. صحبت دیگری ندارم فقط عذرخواهی می‌کنم. من از فوتبال پاک عذرخواهی می‌کنم. از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم. ان شاءالله دیگر اینچنین فوتبالی‌ در لیگ و کشورمان نبینیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد مسایل پشت پرده که به داخل زمین هم کشیده شده و آیا کسی را متهم می‌کند، گفت: کسی را متهم نمی‌کنم، فیلم بازی موجود است وکارشناسان می‌توانند درموردش نظر بدهند. در این هوا اگر میهمان بودیم و بازیکنان‌مان به مشکل می‌خوردند شاید جای توجیه داشت؛ اما تیم ما که در این هوا بازی و تمرین و زندگی می‌کند. تیم حریف باید  مخصوصا در نیمه اول کم بیاورد و نتواند حرکت کند اما اینکه ماجرا برعکس شود و بازیکنان ما نتوانستند حرکت کنند. چیز مشخصی است ولی اینکه خودم بخواهم دست روی نام کسی بگذارم یا کسی را متهم کنم درست نیست. بهتر است هم کمیته اخلاق ورود کنند و کارشناسانی که بازی را دیدند در مورد صحنه‌های بازی نظر بدهند.

وی  در مورد اشتباه های داور و تذکر به بازیکنان نفت در اول مسابقه و اینکه یک پنالتی مشخص را برای تیم نفت مسجد سلیمان اعلام نکرد، اظهار داشت:  در بحث داوری در مورد سوت زدن زودتر داور پرسیدیم؛ گفتند ساعت ورزشگاه عقب است اما در وقت‌های اضافه هم وقت کشی شد و می‌توانستند وقت اضافه دیگری محاسبه شود. مشکل خاصی در داوری ندیدم وباز هم باید صحنه‌ها را ببینم اما حیدری از داوران پاک و قابل اعتماد هستند و اگر اشتباهی هم انجام داده باشد نمی‌توانم دست روی مسایل پشت پرده و کثیفی های فوتبال بگذارم. از داوری مشکلی نداشتیم. تیم داوری خوب کار کردند.

فکری در مورد سیستم تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما دنبال یک امتیازهای بازی هستیم. تیمی نیستیم که بخواهیم تهاجمی بازی کنیم و اگر گل بخوریم به مشکل می‌خوریم. با همین روش امتیازهایی گرفتیم مشکلی که امروز بود روی سیستم ما نبود. وقتی ما با روش 4-2-3-1 بازی می کنیم نمی‌خواهیم به حریف فرصت بدهیم و گل بخوریم پس چطور با این روش 3 گل خوردیم. ایراد جای دیگری بود اگر 10 نفر هم در خط دفاع می‌گذاشتیم بازهم گل می خوردیم. اگر تهاجمی  بازی می کردیم بیشتر از 3گل می خوردیم و نمی شد کاری کرد. در 3 بازی آینده امیدوار به امتیاز گرفتن و حفظ تیم در لیگ برتر هستیم.