گل محمدی: آنها هوچی گری می کنند/سه برابر بیشتر از ما قرارداد بسته اند!

ورزشی،   4000420008 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی حساسی را بردیم. هر بازی تا آخر فصل حکم فینال را دارد و ما به همه بازی‌ها به دید یک فینال نگاه می‌کنیم.

گل محمدی: آنها هوچی گری می کنند/سه برابر بیشتر از ما قرارداد بسته اند!

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در حالی که حاضر به گفتگو با دوربین‌های تلویزیونی نشد و تنها پاسخگوی رسانه‌های نوشتاری بود، گفت: بازی خیلی حساسی را بردیم. هر بازی تا آخر فصل حکم فینال را دارد و ما به همه بازی‌ها به دید یک فینال نگاه می‌کنیم و در چنین بازی‌هایی هم باید فقط برنده بود که خوشبختانه امروز به آن رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نیمه اول بازی هجومی و زیبا به نمایش گذاشتیم. می‌توانستیم بیشتر از دو گل هم بزنیم چون تسلط کامل داشتیم. حیف بود که هواداران نبودند.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم فکر می‌کنم کمی عقب نشینی کردیم به خاطر فشاری که آلومینیوم آورد. طبیعی بود آنها فشار بیشتری بیاورند. ما در این نیمه هم می‌توانستیم به گل سوم هم برسیم. نزدن این گل کار را سخت کرد اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و ببریم. این برد را به هواداران خود که کنار ما نیستند تقدیم می‌کنیم.

گل محمدی درباره ادامه بازی‌های پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم در سه بازی باقیمانده به ۹ امتیاز برسیم و نتیجه خوبی ر پایان فصل بگیریم. در پایان هم امیدوارم قهرمانی را تقدیم کنیم.

او درباره دربی پایتخت با استقلال در جام حذفی تاکید کرد: این بازی همیشه حساس است و برای هواداران هر دو تیم مهم است. امیدوارم از طرف هر دو تیم بازی خوبی را به دور از استرس و هیجانات بازی ببینیم. فعلاً تمرکز روی ریکاوری داریم و فکر می‌کنم بازی زیبایی رقم بخورد.

سرمربی سرخپوشان درباره اعتراض به «هوچیگری» گفت: هوچیگری فقط اعتراض نیست بلکه صحبت‌های مدیرعامل حریف است که روزی دو بار مصاحبه می‌کند. او با صحبت‌هایش می‌خواهد جایگاه از دست رفته‌اش را با بی احترامی به پرسپولیس دوباره به دست بیاورد.

او در ادامه صحبت‌های تند خود تاکید کرد: دو سه هفته مانده به دربی با صحبت درباره داور دربی می‌خواهند هوچیگری کنند. آنها وضعیت مالی خیلی خوبی داشتند. ۹۸ میلیارد تومان از کارگزار خود گرفتند و ۵۰، ۶۰ میلیارد از متمولان خود که در هیأت مدیره هستند پول گرفته‌اند. ۱۶۰ میلیارد فقط پول گرفته اند. بیشترین هزینه را این تیم کرده اما بیشترین فشار روی پرسپولیس است و برای ما سقف قرارداد می‌گذارند. لطفاً قراردادهای دو تیم را منتشر کنید.

یحیی در صحبت‌هایی بی سابقه از دریافتی‌های بازیکنان استقلال پرده برداشت و گفت: چرا حرف از انتشار قرارداد می‌شود چیزی نمی‌گویند؟ دلیلش می‌دانید چیست تا حرف از انتشار می‌افتد همه آنها پا پس می کشند؟ دلیلش این است که آنها سه برابر ما قرارداد بسته اند ولی هیچ وقت هم اعلام نمی‌کنند. مطمئن باشید. این هوچیگری است. چون زیر بار فشار هواداران خود هستند درباره ما صحبت می‌کنند. به جای اینکه تمرکز روی خودشان باشد تمام حواس آنها روی تیم ما هست که متأسفانه از سوی تیم رقیب افتاده است. اینها هوچیگری است که از آن صحبت می‌کنیم.