پاسخ ارتش به گلایه و درخواست دختربچه سیستان و بلوچستانی

اجتماعی،   4000416107 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

در پی انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آبرسانی توسط نیروی زمینی ارتش در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

پاسخ ارتش به گلایه و درخواست دختربچه سیستان و بلوچستانی

به گزارش فارس، در پی انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آبرسانی توسط نیروی زمینی ارتش در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

با توجه به شرایط بحران آب در مناطق جنوب شرق کشور و نیاز مردم استان سیستان و بلوچستان به آب و همچنین انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آب رسانی توسط نیروی زمینی ارتش در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان و محل زندگی این دختر بچه انجام شد.

پیش از این نیز امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده میدانی مبارزه با کرونا دستورات لازم برای امداد رسانی به مردم این استان بویژه در تأمین آب شرب شتاب کنند.

در این راستا تیپ ۱۸۸ و ۱۵۸ نیروی زمینی ارتش روزانه پنج تانکر پنج هزار لیتری به مناطق روستایی ملا دادی بخش هیرمند شهرستان زابل خدمات آب رسانی انجام میدهند.

همچنین نیروی زمینی ارتش تانکرهای 200 لیتری آب به روستاییان این مناطق اهدا کرده است.

بنا بر این گزارش، تیپ های ۱۸۸ و ۱۵۸ نیروی زمینی ارتش همچنین، خدمات پزشکی و درمانی به مردم مناطق روستایی شهرستان زاهدان، زابل و خاش  ارائه می دهند.