بررسی تاثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد جهان و ایران در نشریه "دنیای سرمایه‌گذاری"

اقتصادی،   4000412048

در پنجاه و چهارمین شماره نشریه "دنیای سرمایه‌گذاری"، تاثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد جهان و ایران توسط مدیران و صاحب‌نظران این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی تاثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد جهان و ایران در نشریه "دنیای سرمایه‌گذاری"

به گزارش الف در پرونده ویژه شماره جدید این ماهنامه مصاحبه‌هایی با بهمن حبیبی، مدیر ارشد بازاریابی شرکت بیتستان با عنوان "ضرورت استفاده از رمزارز با پشتوانه پول ملی" و آرمان پنج تن طوسی، مدیرعامل شرکت ویستو با موضوع "کاهش فساد و ایجاد شفافیت با استفاده از فناوری بلاکچین" و همچنین گزارش‌هایی با عنوان "ادغام هوش مصنوعی و بلاکچین؛ آینده پرسود فناوری جهان" و "ارز دیجیتال یا رمزارز؟" منتشر شده است.

در بخش اقتصاد بازار پنجاه و چهارمین شماره از این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با احسان رحمانی، مدیرعامل شرکت سپهر اندیش حساب آسیا با موضوع "افزایش درآمد فعالان اقتصادی با رفع انحصار و شفافیت مالی" و محسن لالجینی، معاون فروش و ارتباط با مشتری شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج با عنوان "بازار سرمایه سود خود را به سهامداران صبور می‌دهد" به چاپ رسیده است. گزارشی از برگزاری نشست اقتصادی قطر با حضور بیش از 100 شخصیت برجسته جهانی با موضوع "افزایش 40 درصدی تولید گاز مایع در قطر" از دیگر مطالب منتشرشده در این حوزه می‌باشد.

در بخش دنیای انرژی این شماره مصاحبه‌هایی با پرویز محمدنژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با عنوان "ضرورت توجه به مصرف بهینه و ساماندهی منابع انرژی" و مهدی جمشیدی دانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با موضوع "انتقال 267 میلیارد مترمکعب گاز در سال 1400" انجام شده و گزارشی هم با عنوان "با استفاده از تجهیزات و دانش مهندسان ایرانی؛ کهن‌ترین پالایشگاه خاورمیانه نوسازی می‌شود" منتشر شده است.

 

در بخش دنیای خودروی پنجاه و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" گفت‌وگوهایی با خانم سعیده رضایی، مدیرعامل شرکت ایران اَشبنت با موضوع "پیشرفت صنعت قطعه‌سازی در گروی توجه ویژه سیاست‌گذاران"، افشین رخشنده، مدیرعامل شرکت چسب و ابر تهران با عنوان "جهش صنعت قطعه‌سازی و خودروی ایران با ورود سرمایه‌گذاران خارجی" به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در دیدار با اعضای انجمن قطعه‌سازان خودرو کشور با تاکید بر اینکه "با قیمت‌گذاری دستوری خودرو مخالف هستیم" به بررسی مشکلات قطعه‌سازان پرداخته است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید این نشریه نیز مصاحبه‌هایی با برمک قنبرپور، مدیرعامل مجتمع پلاستیک طبرستان و رییس کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلیمر ایران با موضوع "جلوگیری از صادرات خام مواد پلیمری برای رشد صنایع پلاستیک کشور"، مسعود جمالی، مدیرعامل شرکت طناب نقش جهان و رییس کمیسیون صادرات انجمن ملی صنایع پلیمر ایران با عنوان"سیاست‌گذاری‌های ناکارآمد؛ مانع از قیمت‌گذاری واقعی می‌شود" و خانم شیدا سلامات، مدیر بخش استراتژی فضای کسب‌وکار شرکت ماد با موضوع "توجه ویژه به تحولات کسب‌وکارها برای ادامه رقابت در بازار" منتشر شده است. در ادامه این بخش نیز یادداشتی به قلم بهزاد عالیخانی، کارشناس حوزه فولاد با عنوان "تامین مواد اولیه و کنترل نقدینگی؛ دو معضل بزرگ صنعت فولاد کشور" به رشته تحریر درآمده است.

 در بخش اقتصاد کلان پنجاه و چهارمین شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز گفت‌وگوها‌یی با محمد حجارزاده، مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی با عنوان "تحول پایدار در اقتصاد ایران با رونق لجستیک و ترانزیت" و اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با موضوع "بی‌اثر کردن تحریم‌ها با جذب سرمایه‌گذاران خارجی" انجام شده است. یادداشتی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان "تاثیر ارزهای دیجیتال در اقتصاد جهان و ایران" و مهدی کریمی تفرشی، رییس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان تهران با موضوع "استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا" از دیگر مطالب چاپ‌شده در این قسمت می‌باشد.

"آشنایی با روش‌های آهن‌ربایی جذب پول و ثروت"، "رازهای ثروتمند شدن با تکنیک‌های نوین"، "ان‌ ال پی (NLP) راهی به سوی قله‌های ثروت" و "راه‌های رهایی از دنیای فقر تا انجام عادات ثروتمندان" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

پنجاه و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 84 صفحه با قیمت 50 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.