نطق شنیدنی نماینده ایلام در مجلس+فیلم

سیاسی،   4000409078 ۶۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد:مردم به دولت انقلابی آینده اعتماد کرده اند، از این رو دولت فارغ از هیاهوهای سیاسی به معیشت جامعه بپردازد.

نطق شنیدنی نماینده ایلام در مجلس+فیلم

 
 به گزارش خانه ملت، سارا فلاحی در نطق میان دستور خود، ضمن تشکر از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: ۲۸ خرداد امسال را فصل دیگری از میدان‌داری مردم بود. مردم علی‌رغم اینکه از یکسو دشنه تحریم بر پهلو داشته و از سوی دیگر زخمی سوءتدبیری‌ها و بی کفایتی‌ها بودند، به میدان آمدند و امروز فصل خدمت دولتی است که باید انقلابی بماند و برای انقلابی ماندن خود، باید تیغ نقد و نظارت مجلس انقلابی بر گلوی آن باشد.
 
نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه دولت انقلابی باید گفتمان انقلابی‌گری را در مرکز اقتدار قرار دهد، گفت: گفتمانی که اساس آن عدالت محوری، معنویت‌گرایی و عقلانیت بوده و مرزهای هویتی آن با دروغ، دغل و ریاکاری و با بالا رفتن از دیوار بیت المال و با تاراج باور مردم مشخص بوده و امنیت، معنویت گرایی و منطق را مفصل بندی کرده و ولایت مدار است. در این گفتمان کسی برای قدرت مسابقه نمی‌دهد و قدرت برای قدرت نیست؛ در این گفتمان فرصت طلبان جایی نداشته و احکام‌های ستادهای انتخاباتی به عنوان زخم‌های جمل‌ها، نهروان‌ها و صفین‌های سیاسی علم نشده و با آنها سهم خواهی نمی‌شود؛ در این گفتمان قباله‌های سیاسی را دست نمی‌گیرند و در برابر امام جامعه نمی‌ایستند.


فیلم را ببینید: 



 
فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این گفتمان ایران برای همه ایرانیان است و نگاه حذفی و انحصارطلبی نداریم؛ در این گفتمان نمایندگان مردم ترجیح می‌دهند نماینده مردم باشند تا منصوب دولت و برای رفتن به کابینه با هم رقابت نمی‌کنند. در این گفتمان به زنان نگاه ابزاری و کالایی نمی‌شود و هویت مستقل دارند. زنان پیاده نظام هیچ گروه سیاسی نبوده بلکه سربازان وطن، انقلاب و ولایت هستند. در این گفتمان مانند گفتمان پیامبر رحمت(ص) زنان هم مادر و هم همسر بوده و هم به قربانگاه دفاع از ولایت می‌روند. در این گفتمان اگر قرار است کسی فرار کند، نه مغزهای نخبگان است و نه سرمایه های ملت بلکه باید کسانی فرار کنند که مقاومت فعال مردم ایران را می‌خواهند به انتحار بکشانند؛ کسانی که فقط بلدند از دیوار باور و بیت المال بالا روند و کسانی که دروغ می گویند و هنری جز تاراج ندارند.


این عضو فراکسیون زنان مجلس در پایان خطاب به دولت سیزدهم گفت: ممکن است دیگر فرصتی نباشد تا مردم سخاوتمندانه به ما اعتماد کنند پس فارغ از هیاهوهای سیاسی، دغل کاری سیاسیون به معیشت مردم، اقتصاد، پول فلک زده ملی، تورم، زنان بی سرپرست، جوانان بیکار بیندیش و شعارهای خود را به مرحله شعور برسان و پاسدار خون شهیدانی باش که بدون چشمداشت به میدان آمدند.