بررسی و معرفی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

گزارش بازرگانی،   4000409038

تقریبا همه ی کسب و کارها به یک حسابدار برای رسیدگی به امور مالی شرکت خود دارند و با توجه به این نیاز بازارِ انواع نرم افزارهای حسابداری پررونق شده است؛ اما در چند سال اخیر شاهد نوع متفاوتی از این محصولات بوده ایم که توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است. نرم افزار حسابداری ابری که به خاطر آسان بودن شیوه ی استفاده جایگاه خود را در بازار به سرعت به دست آورده است. برای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین دیگر نیازی به نصب نیست، کافیست با عضویت در سایت، وارد پنل شخصی خود شده و مدیریت کسب و کارتان را آغاز کنید.

در ادامه یک نرم افزار حسابداری آنلاین را که مورد توجه مخاطبان بسیاری بوده است و محصول نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو می باشد، باهم بررسی می کنیم.

آشنایی مختصر با نرم افزار آنلاین مالی و منابع انسانی فینتو 

سیستم حسابداری فینتو، درواقع یک نرم افزار حسابداری آنلاین و تحت وب است که کاربر می توانید در هر زمان و در هر جایی که حضور دارد تنها با اتصال به اینترنت وارد پنل کاربری خود شده و به اطلاعات شرکت مورد نظر دسترسی پیدا کند. همچنین فینتو خدماتی از جمله: نرم افزار حضور و غیاب ، نرم افزار حقوق و دستمزد و تنخواه گردان ارائه می‌دهد که تمامی این محصولات آنلاین بوده و نیاز به هیچگونه سخت افزار خاص و یا نصب نرم افزار ندارد. با وجود خدمات مناسب و محیط کاربری ساده ی نرم افزار حسابداری فینتو در مقایسه با نرم افزارهای حسابداری قدیمی، این نرم افزار هزینه ی کمتری نسبت به نرم افزارهای قدیمی دارد.

کارکرد های نرم افزار حسابداری فینتو 

هدف اصلی سیستم حسابداری آنلاین فینتو، کمک به مدیران و بخش امور مالی شرکت ها و همچنین سهولت در انجام این امور است. ویژگی ها و کارکرد های این سیستم شامل موارد زیر است:

  • کنترل موجودی انبار شرکت در پایان هر ماه
  • محاسبه دقیق و موشکافانه سود و زیان
  • مطلع شدن از حجم و زمان سفارش هر گونه کالا
  • ثبت و ضبط نمودن عملیات چک های دریافتی و پرداختی شرکت
  • کنترل ورود و خروج محصولات جدید به داخل انبار
  • ثبت و ضبط نمودن دستمزد کارگران و محاسبه کلیه هزینه ها
  • مدیریت نمودن حساب ها
  • ایجاد فاکتورهای سفارشات با آرم و لوگوی شرکت مربوطه
  • مقرون به صرفه بودن و سرعت عمل بالا
  • و ...

مزیت های نرم افزار حسابداری فینتو 

از مزیت های نرم افزار های حسابداری تحت وب می توان به ابری بودن فضای ذخیره ی اطلاعات اشاره کرد.

اصولا برای همه ی ما این شرایط به وجود آمده که با ناگهان قطع شدن و اتصالی برق و یا خاموش شدن و هنگ کردن سیستم به صورت ناگهانی، تمامی اطلاعات از روی سیستم حذف شده است. مزیت ذخیر سازی اطلاعات در فضای ابری وقتی نمایان می شود که بدانید احتمال از دست رفتن اطلاعات به دلیل نوسات برق و یا مشکلات سخت افزاری در این روش بسیار کم شده و نزدیک به صفر است.

مزایای ویژه ی این نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو 

نرم افزار فینتو علاوه برا مزایای ذکر شده که تقریبا همه ی نرم افزارهای موجود در بازار شامل این مزایا هستند، شامل یک سری مزیت های ویژه است که در هیچ کدام از دیگر نرم افزارها یافت نمی شود. همین ویژگی ها سبب می شود که این نرم افزار با سایر نرم افزارهای موجود اختلاف جایگاهی بسیار زیادی پیدا کرده و توجه عموم را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این مزیت های ویژه می پردازیم:

  • محیط کاربری آسان

محیط کاربری نرم افزار فینتو به گونه ای طراحی شده که علاوه بر زیبایی، دسترسی به همه ی قسمت های آن بسیار راحت باشد؛ به طوری که کاربران حتی بدون داشتن تحصیلات حسابداری بتوانند به راحتی امور مالی و حسابداری شرکت خود را مدیریت کنند.

نرم افزار فینتو نیاز به هیچ گونه نصب و قفل های نرم افزاری مرسوم ندارد و تمامی بروز رسانی ها و نسخه های جدید این نرم افزار به صورت کاملا رایگان و خودکار از طریق حساب کاربری برای کاربران اعمال می گردد.

  • امنیت بالا 

فینتو برای افزایش امنیت اطلاعات مالی کاربرانش از جدیدترین روش های موجود برای تامین امنیت داده استفاده کرده و این اطلاعات را رمزنگاری می کند تا به بهترین شکل حریم خصوصی کاربرانش محافظت نماید.

  • پشتیبانی مناسب 

تیم پشتیبانی نرم افزار فینتو در هر ساعت کاری آماده ی خدمت رسانی به مشتریان از طریق تماس تلفنی، تلگرام و تیکت های پشتیبانی می باشد.

  • قیمت مناسب

این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای نصبی و نرم افزارهای هم رده ی خودش به لحاظ قیمتی بسیار مناسب بوده و بابت خدمات پشتیبانی هیچ گونه هزینه ی اضافه ای از شما دریافت نمی کنند.

  • 15 روز استفاده رایگان 

شما با وارد شدن به سایت فینتو و ثبت نام در آن می توانید به مدت 15 روز از کلیه ی خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید.