چقدر درباره شکم بند، کمربند طبی و فواید آن می‌دانید؟

گزارش بازرگانی،   4000409036

 اکثر افراد با محصولات طبی، همچون شکم بند طبی، قوزبند، شانه بند و کتف بند آشنایی کامل ندارند. این محصولات طبی آن‌قدر اهمیت بالایی دارند که می‌توانند از آسیب وارده بر ناحیه هدف یا پیشرفت آسیب، جلوگیری کنند. در صورتی‌که از این محصولات، در زمان مناسب و به طور صحیح استفاده شود، از پیشرفت آسیب جلوگیری شده و در برخی اوقات، فرد دیگر نیاز به عمل جراحی سنگین و پردردسر پیدا نخواهد کرد.

به عنوان مثال، در صورتی که دچار درد در ناحیه کمر هستید، می‌توانید با استفاده از کمربند طبی، از آسیب دیدن آن جلوگیری کرده و مانع پیشروی آن شوید.

محصول پرکاربرد دیگری که در حوزه محصولات طبی وجود دارد، شکم بند است. شکم بند یکی از محصولات پراستفاده طبی است که موجب افزایش چربی سوزی در ناحیه پهلو، شکم، جمع شدن پوست و شکل‌گیری شکم می‌شود.

تنوع محصولات کمربند طبی و شکم بند در بازار، به قدری بالا است که افراد برای پیدا کردن محصول مناسب خود دچار سردرگمی می‌شوند.

ما در این مقاله به معرفی برخی محصولات طبی بالاتنه و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. در پایان این مقاله، شما می‌توانید با دانش و آگاهی کامل، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

فواید و مزایای استفاده از محصولات بالا تنه طبی

محصولات طبی بالاتنه که شامل کمربند، کتف بند، قوزبند و شانه‌بند است، بیشتر اوقات برای مواردی که عضوی از بدن دچار آسیب یا کشش عضلانی شده باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه به معرفی برخی محصولات بالا تنه خواهیم پرداخت.

انواع شانه بازو بند و فواید آن

به افرادی که ورزش‌های سنگینی انجام می‌دهند، به خصوص ورزش‌هایی که در آن احتمال کشیدگی و ضربه به تاندون‌های دست زیاد است، پیشنهاد می‌شود از این محصول استفاده کنند. در واقع اگر شانه و کتف شما در معرض آسیب‌دیدگی قرار دارد، بهتر است که از شانه بازوبند به عنوان یک پشتیبان استفاده کنید.

استفاده این محصول برای کسانی که سابقه آسیب شانه و کتف دارند نیز پیشنهاد می‌شود.

شانه بازوبند الاستیک صادراتی

اگر سابقه آسیب‌دید‌گی در شانه و کتف دارید یا ورزش‌های بسیار سنگینی انجام می‌دهید که کتف و شانه شما را درگیر می‌کند، استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شانه بازوبند، نقش حمایتی از کتف و شانه شما را انجام می‌دهد و شما می‌توانید زیر لباس خود، آن را بپوشید.

شانه بازوبند نئوپرنی

افرادی که دچار گرفتگی عضلانی در ناحیه کتف و شانه می‌شوند، برای مراقبت و جلوگیری از آسیب دیدن مفاصل شانه خود، از این محصول استفاده می‌کنند. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید به‌راحتی، آن را زیر لباس خود بپوشید.

قوزبند

این محصول، برای درمان رگ‌به‌رگ شدن کمر و همچنین اصلاح نحوه نشستن، استفاده می‌شود.

قوزبند الاستیک صادراتی

این محصول، علاوه بر اصلاح نحوه نشستن، به دلیل طراحی منحصربه‌فرد خود، این امکان را فراهم می‌کند که بتوان به راحتی از آن در زیر لباس استفاده کرد، بدون اینکه موجب تعریق فرد شود.

قوزبند پل‌دار نئوپرنی

این قوزبند، دارای آتل‌های فلزی سبک متناسب با فرم انحنای ستون فقرات است. استفاده از این محصول، برای اصلاح قوز و حفظ وضعیت صحیح ستون فقرات، مناسب می‌باشد.

قوزبند اداری نئوپرنی

قوزبند اداری نئوپرنی، شانه‌ها را به عقب هل داده و استفاده صحیح و اصولی از آن، موجب کاهش قوز و اصلاح شانه می‌گردد. هم‌چنین به جهت درمان شکستگی استخوان ترقوه، کاربرد دارد.

قوزبند، کمربند آتل‌دار

این محصول با طراحی منحصربه‌فرد خود، فرم ستون فقرات را تصحیح می‌کند. همچنین وجود پارچه‌های الاستیک در این محصول، موجب گردش هوا و عدم تعریق می‌شود.

قوزبند الاستیک پل‌دار

قوزبند الاستیک پل‌دار، دارای دو عدد آتل است که به نحوه نشستن صحیح شما کمک خواهد کرد. همچنین جنس الاستیک آن باعث جریان گردش هوا می شود.

کتف بند دو طرفه

این کتف بند، علاوه بر مراقبت از دو سمت کتف، با ایجاد گرمای موضعی، موجب تسکین درد می‌شود.

انواع کمربند طبی و فواید آن

کمربند طبی انواع مختلفی دارد، از جمله کمربند طبی سخت صادراتی و کمربند سخت نئوپرنی پددار.

هرکدام از این کمربندهای طبی، ویژگی‌های متفاوتی دارند که در ادامه درباره آن‌ها توضیح خواهیم داد.

ویژگی یکسان تمام کمربندهای طبی، محافظت از ستون فقرات در برابر ضربه و کمک به کاهش درد کمر و اسپاسم عضلات است. به خصوص افرادی که جراحی کمر داشته‌اند، باید بعد از عمل، از کمربند طبی استفاده کنند. خرید کمربند طبی آدور به این افراد در حفظ فرم و جلوگیری از فشار بر روی کمر، کمک می‌کند.

علاوه بر موارد ذکر شده، شکم بند طبی برای چربی سوزی و چاقی شکم نیز مناسب است. شکم بند طبی ، موجب تعریق شده و عضلات شکم را جمع‌تر می‌کند.

کمربند سخت نئوپرنی (با آتل پلی آمید)

این کمربند دارای چهار آتل سخت پلی آمید است. این چهار آتل، به جای میله‌های فلزی در کمربند به کار رفته و با فرم انحنای ستون فقرات ساخته شده است. این محصول بسیار سبک بوده و همین امر، استفاده از آن را برای مدت طولانی در روز راحت کرده است.

کمربند سخت نئوپرنی با جمع کردن شکم، موجب کاهش وزن وارد شده به کمر نیز می‌شود.

کمربند سخت نئوپرنی پددار (با آتل پلی آمید)

این محصول به جای چهار میله فلزی، دارای چهار آتل سخت پلی آمید است. علاوه بر آن، وجود یک پد در قسمت گودی کمر، فشار روی مهره‌های 4، 5 و 6 را کم می‌کند.

این محصول دارای وزنی سبک بوده و از ستون فقرات و کمر در برابر تکان‌های شدید و کشش ناشی از برخی حرکات انتقالی جلوگیری می‌کند.

کمربند طبی سخت صادراتی

چهار آتل سخت پلی آمید، جایگزین میله‌های فلزی در این دسته از کمربند سخت طبی شده است. همین امر موجب شده تا این محصول نسبت به نمونه‌های قدیمی، سبک‌تر باشد و با بستن آن به راحتی بتوان کار‌های روزانه خود را انجام داد.

همچنین این محصول با فشرده کردن شکم، وزن اضافه آن را به قسمت‌های درونی بدن منتقل کرده و از فشار مهره‌ها کم می‌کند.

کمربند طبی سخت الاستیک

این کمربند طبی که از جنس الاستیک است، به فرم ستون فقرات کمک کرده و مانع از کشش و آسیب کمر می‌شود.

کمربند طبی سخت (L.S.O)

این محصول 27 سانتی‌متر ارتفاع دارد و با 4 آتل سخت پلی آمید، متناسب با فرم انحنای ستون فقرات طراحی شده است و برای افرادی که دچار کمردردهای شدید هستند بسیار مناسب است.

کمربند طبی نرم

این کمربند دارای آتل بوده و طراحی نازک و وزن سبکی دارد. شما در طول روز می‌توانید از این محصول استفاده کنید، بدون اینکه استفاده طولانی مدت از آن برای شما مشکلی ایجاد کند. این محصول برای کمردردهای خفیف و اسپاسم عضلات استفاده می‌شود.

کمربند کار صادراتی

این محصول برای افرادی که در طول روز در محیط کار، ساعات زیادی را روی صندلی می‌نشینند، بسیار مناسب است و جنس آن طوری است که با گردش هوا موجب عدم تعریق می‌شود.

شکم بند تمام کش پلدار با کش ساپورت الحاقی

افرادی که عمل‌هایی مانند لیپوساکشن و سزارین انجام می‌دهند، از این محصول استفاده می‌کنند. این شکم بند موجب می شود که پوست و شکم، فرصتی برای جمع شدن و شکل گرفتن داشته باشد.

شکم بند لاغری نئوپرنی

افرادی که در ناحیه شکم و پهلوی خود چربی بیش از اندازه دارند، می‌توانند از شکم بند لاغری برای چربی سوزی استفاده کنند. استفاده از شکم بند لاغری در هنگام ورزش، موجب افزایش چربی‌سوزی می‌شود.

شکم بند دوران بارداری

خانم‌هایی که در دوران بارداری در ناحیه قسمت پایینی کمر و شکم خود درد دارند، از این محصول استفاده می‌کنند. این شکم بند مانع کشش عضلات و پارگی پوست شده، وزن شکم را به ستون مهره‌ها منتقل کرده و تعادل ایجاد می‌کند.

شکم بند تمام کش قابل تنظیم صادراتی

این شکم بند به‌گونه‌ای طراحی شده است که هوا به راحتی در آن جریان پیدا می‌کند و موجب عدم تعریق می‌شود.

شکم بند تمام کش، برای افرادی که عمل‌هایی همچون لیپوساکشن داشته‌اند توصیه می‌شود. این محصول کمک می‌کند تا پوست بتواند مجددا شکل بگیرد.

شکم بند تمام کش قابل تنظیم با کش ساپورت

این شکم بند علاوه بر جمع کردن شکم، موجب افزایش فشار و و فشردگی چربی‌ها در ناحیه پهلو و شکم می‌شود.

شکم بند تمام کش سگک‌دار

افرادی که در ناحیه شکم خود عمل و جراحی داشته‌اند از این محصول به عنوان یک کمک‌کننده برای شکل گرفتن پوست شکم استفاده می‌کنند. شکم بند تمام سگک دار، از تورم‌های بعد از جراحی جلوگیری می‌کند.

شکم بند صادراتی ویژه

شما می توانید از این محصول برای کمردردهای خفیف و جلوگیری از رگ‌به‌رگ شدن کمر استفاده کنید. همچنین این شکم‌بند با فشرده کردن چربی‌های شکم و پهلو، موجب چربی سوزی می‌شود.

خرید آنلاین شکم بند و کمربند طبی

اکنون که با انواع و ویژگی‌های شکم بند لاغری آشنا شده‌اید، به راحتی می‌توانید محصولی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. در هنگام خرید، حتما به سایز محصول دقت کنید.

شما با وارد شدن به سایت آدور می‌توانید انواع محصولات طبی آدور را مشاهده کنید. تمام محصولات طبی بالا تنه به همراه ویژگی‌های هر کدام، در سایت معرفی شده‌اند که به شما در خرید آنلاین کمک می‌کند.

این سایت با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

همچنین تضمین سلامت و اصالت کالا موجب شده است تا کاربران، خریدی آنلاین و مطمئن از این سایت را تجربه کنند.