صدا و سیما ، تست صدا ، خوانندگی و گویندگی ، رادیو تلویزیون

گزارش بازرگانی،   4000408027

مسیر تست صدا با برنامه صدا و سیما (تب) / انجام تست صدا در مرکز قانونی زیر نظر وزارت ارشاد / مراکز مجاز به انجام تست خوانندگی و صداپیشگی / صدا و سیما / استعدادیابی صدا / تهیه کننده و سرمایه گذار موسیقی

کنسرت و استیج دور نیست!

با کمی تحقیق می توانید به جایگاه مناسب در خوانندگی برسید فقط کافیه نقطه ی شروع رو پیدا کنید.

شهرت در خوانندگی و صداپیشگی مثل گذشته اونقدر ها هم سخت نیست و با برداشتن قدم اول یعنی تست صدا می تونید به برگزاری کنسرت و شهرت برسید.

تنها سختی آن قرار گرفتن در مسیر درست است ؛ شکلگیری استدیو های مختلف باعث گمراهی مخاطب و علاقمندان واقعی شده چرا که خیلی از این استدیو ها هدفی جز سودجویی از علاقمندان این قشر ندارند .

 

تعبیر خواب رقصیدن و آهنگ و آواز در خواب

خواننده شو

مسیر درست از زبان صدا و سیما ( برنامه تب ):

با داغ شدن بازار سودجویی از افراد علاقمند ، صدا و سیمای جمهوری اسلامی یکی از سری برنامه های " تب " را به این موضوع اختصاص داد.

برنامه تب :

تیم تحقیقاتی این برنامه به عنوان متقاضی انجام تست خوانندگی به برخی از این استدیو ها سر می زنند و در نهایت با فضای سودجویانه و غیر قابل اعتماد روبه رو میشوند ، تجهیزات ابتدایی ، درخواست های مالی و تعهد های غیرمنطقی و ...! که دوربین مخفی تمام این صحنه ها را ضبط می کند و سندی بر گمراه کردن متقاضیان استعدادیابی خوانندگی ثبت می کند.

برندسازی خواننده

به دنبال مرکز تست صدا:

با استعلام از وزارت ارشاد لیستی از موسساتی که به صورت قانونی کار می کنند پیدا کرده و شروع به تفکیک و پیدا کردن منتخب آنها نمودیم.

موسسه منتخب و معتبر:

« موسسه فرهنگی هنری غزل هنر »

نحوه عملکرد این موسسه (با مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد) در این تحقیقات توجه رو به خودش جلب میکنه چرا که به صورت حرفه ای خواننده را از 0 تا 100 تحت سرویس خود قرار داده و در همه ی زمینه ها خواننده را تحت حمایت خود دارد .

موسسه معتبر خوانندگی

منظور از همه ی زمینه ها و 0 تا 100 این هست که از تست صدا تا پخش و از نوع پوشش و رژیم غذایی خواننده تا تربیت صدا را با بررسی های دقیق مورد اصلاح قرار داده و از یک خواننده مبتدی شخصی حرفه ای و در کل یک پکیج کامل می سازند.

جهت تقدیر و حمایت از این موسسه سایت و شماره تماس این موسسه معرفی می گردد.

سایت موسسه غزل هنر : www.gh-honar.com

تلفن ثابت : 02122076723

آکادمی صدا غزل هنر در زمینه برگزاری کنسرت فعالیت دارد ولی خود را محدود به این فعالیت نکرده و در زمینه کشف استعداد و کمک به علاقمندان واقعی در خوانندگی و گویندگی نیز فعال است.

کلام آخر؛ قسمت های مختلف برنامه تب مربوط به علاقمندی های مختلف در اجتماع می باشد که به دلیل جذابیت های بالا مخاطبان زیادی دارد.

کلیدواژه:

تست صدا ، آکادمی صدا ، استعدادیابی ، سرمایه گذار خوانندگی ، اسپانسر خوانندگی ، برگزاری کنسرت ،آزمون صدا ، مسابقات خوانندگی ، تولید آلبوم موسیقی ، سرمایه گذار آلبوم ، سرمایه گذار ترک ، اسپانسر خواننده ، اسپانسر موزیک ، تهیه کننده موسیقی ، مدیربرنامه خواننده ، صدا و سیما ، برنامه تب خوانندگی ، رادیو تلویزیون ، خواننده شو ، آموزش خوانندگی ، صداسازی