تکذیب احضار سه استقلالی به کمیته انضباطی و ترانسفر مهدی قایدی

ورزشی،   4000407092

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه سوء تفاهم با فرهاد مجیدی برطرف شده است، گفت: احضار سه بازیکن این تیم به کمیته انضباطی صحت ندارد.

تکذیب احضار سه استقلالی به کمیته انضباطی و ترانسفر مهدی قایدی

به گزارش مهر، احمد مددی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون پزشکی - ورزشی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

مهمترین بخش اظهارات مددی تکذیب سه ادعا درباره اختلاف با فرهاد مجیدی، احضار سه استقلالی به کمیته انضباطی و جدایی مهدی قایدی بود.

مددی درباره اختلافاتی که گفته می‌شود مدیران باشگاه با فرهاد مجیدی دارد، گفت: سوء تفاهماتی وجود داشت که روز گذشته برطرف شد. مجیدی با استقلال قرارداد دارد و مورد حمایت باشگاه است. حمایت ما از مجیدی کامل است.

مدیرعامل استقلال درباره خبر احضار فرشید اسماعیلی، عارف غلامی و رشید مظاهری به کمیته انضباطی باشگاه استقلال، تاکید کرد: این خبر واقعیت ندارد.

مددی در واکنش به سئوالی مبنی بر احتمال ترانسفر مهدی قایدی مهاجم استقلال به تیم‌های خارجی، این بازیکن را پسر استقلال دانست و یادآور شد: قایدی با استقلال قرارداد دارد و حرفی از انتقال او به تیم‌های خارجی نیست.

مدیرعامل استقلال در خصوص آخرین وضعیت حضور «گابریل پین» دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی هم گفت: قرارداد این مربی را برایش ارسال کرده‌ایم تا آن را اصلاح کند و به باشگاه استقلال بازگرداند. برای حضور این مربی مشکلی نداریم و می‌تواند سطح فنی تیم را بالا ببرد.