یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری/ بازداشت ۹ فلسطینی

جهان،   4000407042

نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری ۹ فلسطینی را بازداشت کردند.

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری/ بازداشت ۹ فلسطینی

به گزارش مهر به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر نابلس درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. رسانه‌های خبری اعلام کردند که صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کرده‌اند.

طبق اعلام شاهدان عینی، نظامیان صهیونیست در جریان یورش به کرانه باختری ۹ شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در حالی است که پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌ای را در هشدار به اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی صادر کردند.

چندی پیش هم دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» بیانیه‌ای را در خصوص آمار شهدا و مجروحان فلسطینی در درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، منتشر کرده بود. در بیانیه مذکور آمده است: به دنبال درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در کرانه باختری طی ماه گذشته میلادی (ماه مِی) ۳۴ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.