ترافیک در آزادراه قزوین - کرج/ تردد روان در اغلب جاده‌های کشور

اجتماعی،   4000401118

 معاون مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج مقاطع گلشهر و مهرشهر از تردد روان در محورهای تهران - شمال و دیگر جادهای کشور خبر داد.

ترافیک در آزادراه قزوین - کرج/ تردد روان در اغلب جاده‌های کشور

مهدی مخبر در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها از تردد روان در اغلب جاده‌های کشور خبر داد و اظهار داشت: براساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در آزادراه قزوین - کرج مقاطع گلشهر و مهرشهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

وی اضافه کرد: براساس  اطلاعات حاصل از 2292 دستگاه ترددشمار جاده‌ای کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 2.8درصد افزایش نشان می‌دهد. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها از تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، همچنین آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مخبر اضافه کرد: در هیچ یک از جاده‌ای کشور در حال حاضر بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

وی از انسداد هفت جاده به دلیل کاهش ایمنی گفت و افزود: در حال حاضر محورهایی نظیر شمشک - دیزین، شهداد - نهبندان، وامیان - شاهرود و خرم‌آباد - پلدختر به دلیل کاهش ایمنی مسدود  است.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج - تهران با 142 هزار تردد ثبت شد و پس از آن آزادراه تهران - کرج با 135 هزار تردد پرترددترین جاده کشور بود.