دبیرکل اوپک انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی را تبریک گفت

جهان،   4000401045

محمد سانوسی بارکیندو دبیر کل اوپک با ارسال پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی به مقام ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

دبیرکل اوپک انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی را تبریک گفت

به گزارش ایرنا، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین المللی مستقر در وین با اعلام این خبر افزود که در بخشی از این پیام آمده است: با انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهور، مردم بزرگ ایران خدمات طولانی جنابعالی و سهم شما در رفاه کشورتان را به رسمیت شناختند.

بارکیندو همچنین با اشاره به جایگاه والای  ایران در اوپک، احساسات عمیق خود نسبت به مردم بزرگ ایران را ابراز کرد و نوشت: مردم کشور شما در سراسر جهان بخاطر فرهنگ، میراث و سنت های غنی خود مورد احترام و تحسین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که جمعه گذشته در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رای (۶۲ درصد آرای ماخوذه) شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

شماری از رهبران جهان از آمریکای لاتین، روسیه، ترکیه، عمان، سوریه، پاکستان، عراق، کویت، ارمنستان، ازبکستان، آذربایجان، هند و امارات با ارسال پیام، پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی را در انتخابات ریاست جمهوری به وی تبریک گفتند.