داروخانه در خانه شماست!

گزارش بازرگانی،   4000401014

سال­ها قبل همه ما مجبور بودیم که برای خرید دارو ساعات زیادی را برای طی کردن مسیر و رسیدن به daroukhane24.com  صرف کنیم. از طرفی برخی دارو ها را در همه داروخانه ها نمی شد پیدا کرد و این برای پیدا کردن دارو دچار مشکل می شدیم. علاوه بر این، در برخی از ساعات روز مجبور بودیم که ساعات طولانی برای نسخه گرفتن در صف منتظر بمانیم تا نوبتمان شود.

با امکان دسترسی به اینترنت به صورت شبانه روزی و بدون هیچ­گونه محدودیتی، می­توانید حتی به صورت آنلاین داروهای موردنظرتان را سفارش داده و خریداری کنید. با این رویکرد دیگر نیازی به معطل شدن و صرف زمان زیاد برای خرید دارو نیست. با یک جستجوی ساده می­توانید تمام مایحتاج خود، ازجمله دارو را از داروخانه­های آنلاین خریداری کنید. امروزه می­توانید در هر ساعتی که وقت آزاد دارید، به سایت داروخانه 24 مراجعه کرده و داروی موردنظرتان را جستجو کرده و آن را سفارش دهید.

تجربه خرید عالی در داروخانه 24

داروخانه 24وبسایت رسمی داروخانه رویش واقع در منطقه الهیه تهران است. کلیه محصولاتی که در این داروخانه مشاهده می­کنید، دارای تأییدیه و برچسب اصالت وزارت بهداشت هستند و به همین دلیل بابت اصالت همه کالاها خیالتان راحت خواهد بود. رویش به معنی رشد تازه و روز افزون است و این مجموعه با هدف خلق سلامتی و خدمت ­به مردم اقصی نقاط کشور احداث شده است. داروخانه آنلاین 24 این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که فقط با یک جستجوی ساده، خرید اینترنتی دارو داشته باشید و یا اگر کالای خود را در وبسایت پیدا نکردند با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و داروی مد نظر خود را به صورت تلفنی سفارش دهند. همچنین در این سایت می‌توانید با توجه به برندهای مختلف، توضیحات درج شده برای محصول، حتی نحوه مصرف دارو و تأثیر و عوارضی که دارند را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین در صورت لزوم می توانید سوال­های تخصصی خود را از دکتر داروساز به صورت آنلاین و یا تلفنی بپرسید.

داروخانه آنلاین 24، با هدف خدمت رسانی و سلامتی عموم مردم و با ارائه بهترین داروها و گزینه­های درمانی راه‌اندازی شده است.

داخل داروخانه

کامل‌ترین محصولات دارویی در داروخانه 24

همه ما پس از وارد شدن به داروخانه، انتظار داریم که محصولات با دسته بندی­های مشخص قرار گرفته باشند. زمانی که وارد سایت داروخانه 24 می­شوید، محصولات را با دسته بندی­های مشخص ازجمله مکمل­های بدنسازی، انواع ویتامین­ها و مکمل­های دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی مشاهده می‌کنید. این دسته بندی کمک می‌کند که راحت­تر و سریع­تر بتوانید محصول موردنظرتان را سفارش دهید. برای ثبت نام و خرید دارو ، می­توانید در گوشه سمت راست بالای صفحه وب سایت کلیک کرده و وارد پنل عضویت شوید و سپس فرم مربوط به ثبت نام را پر کنید. سپس محصول یا محصولات موردنظر خود را جستجو کرده و به سبد خرید اضافه کنید. داروخانه آنلاین 24 کلیه محصولات را از طریق پست پیشتاز یا پست عادی به سراسر ایران ارسال می­کند.

سلامت جسمی و تناسب اندام یکی از مهم­ترین مواردی است که افراد به آن اهمیت می‌دهند و روی سلامتی خود سرمایه گذاری می کنند. اگر ورزشکار هستید یا به سلامت اندام­ها و سایر ارگان­های جسم خود اهمیت می­دهید و نیاز دارید که از مکمل استفاده کنید، به راحتی می­توانید وارد سایت داروخانه 24 شده و مکمل بدنسازی مورد نیاز خود را جستجو و خریداری کنید.

عکس سایت

انواع مکمل بدنسازی اصل در داروخانه 24

امروزه همه ورزشکاران از اهمیت و ضرورت استفاده از مکمل­های بدنسازی اطلاع دارند. حتی اگر تغذیه مناسب و سرشار از مواد معدنی و ضروری برای بدن را در رژیم غذایی خود دارید، در بسیاری موارد لازم است که برای تأمین مواد معدنی مورد نیاز برای بدن، از مکمل­های بدنسازی و ورزشی استفاده کنید. مکمل­هایی مانند پروتئین وی، کراتین، آرژنین، ال­- کارنیتین، بی سی دبل ای، گینر و ... که از بهترین مکمل­ها برای اثرگذاری بهتر و مناسب برای ورزش­کاران حرفه­ای هستند، استفاده کنید.

علاوه بر این، کافئین­ها، انواع پمپ، آمینو اسیدها، انواع چربی سوزها، تستسترون و ... نیز جزء مکمل‌های تأثیرگذار بدنسازی هستند. این مکمل­ها کلیه نیاز بدن را برای دریافت مواد معدنی و ریز مغذی­ها تأمین می­کنند. در برخی موارد و بسته به رشته ورزشی و میزان ورزش نیز ممکن است که بدن به چند گروه از مکمل­های بدنسازی نیاز داشته باشد. همچنین توجه داشته باشید که لازم است کلیه این مکمل­ها، تحت نظر مربی یا متخصص تغذیه مصرف شوند. برخی مکمل­ها ازجمله کراتین، پروتئین وی نیاز به بارگیری دارند، به همین دلیل باید حتماً زیر نظر مربی و به صورت اصولی مصرف شوند تا باعث بروز عوارض جانبی نشوند.

پروتئین وی؛ بهترین نوع پروتئین برای ورزشکاران

یکی از محبوب­ترین و پرمصرف‌ترین مکمل­های پروتئینی که بدن‌سازان آن را مصرف می­کنند، پروتئین وی است. این مکمل نیاز بدن را برای دریافت پروتئین­های لازم و ضروری تأمین می­کند. معمولاً پروتئین وی برای افزایش کارایی، افزایش توده عضلانی و تأمین پروتئین مورد نیاز برای بدن توصیه و مصرف می­شود. به همین دلیل این مکمل در بین ورزش­کاران حرفه‌ای، به عنوان یک مکمل بسیار محبوب شناخته می شود.

درست است که مصرف مکمل برای بسیاری از افراد توصیه می شود، اما بهتر است توجه داشته باشید که مکمل­های بدنسازی اصل را تهیه کنید. کیفیت برندهای موجود در ایران و حتی اصالت آن­ها با یکدیگر متفاوت است. در صورتی که به سلامت جسم و تناسب اندام خود اهمیت می­دهید و قصد دارید پروتئین وی را خریداری کنید، بهترین کار این است که این مکمل یا سایر مکمل­های بدنسازی را از مراکز معتبر تهیه کنید، می­توانید به سایت داروخانه 24 که مرجع اصلی فروش پروتئین­ها است مراجعه کرده و اقدام به خرید کنید.

وی

انواع ویتامین و مکمل دارویی در داروخانه 24 موجود است

از بین محصولات موجود در داروخانه 24 می­توان به انواع ویتامین­ها، مواد معدنی و مولتی ویتامین­ها اشاره کرد. این مکمل­ها نیز به صورت قرص، کپسول، پودر، نوشیدنی و قرص­های انرژی تولید شده و استفاده می­شوند. این مکمل­ها نقش مهمی در سلامتی دارند. کلسیم و ویتامین D منبع مهمی از ریز مغذی­های مفید برای سلامتی و استحکام استخوان­ها هستند. همچنین زنان باردار برای جلوگیری از برخی نقایص مادر زادی در نوزادان لازم است که از ویتامین اسید فولیک استفاده کنند.

همچنین برای اثرگذاری بهتر، می­توانید در کنار مکمل­های بدنسازی از انواع مکمل های دارویی نیز استفاده کنید. برای خرید انواع مکمل و لوازم بهداشتی می­توانید کلیه محصولات مورد نیاز خود را با ضمانت اصالت و برچسب بهداشت از داروخانه 24 خریداری نمایید.