در گفتگو با الف مطرح شد واکنش ضرغامی به انتشار یک مصاحبه جعلی به نام او

سیاسی،   4000331047 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

ضرغامی در گفتگو با الف نسبت با انتشار مصاحبه‌ای جعلی به نام او واکنش نشان داد و از مسئولان خواست موضوع را پیگیری کنند .

واکنش ضرغامی به انتشار یک مصاحبه جعلی به نام او

به دنبال توییت حسن خجسته در انتقاد از تحریمی‌ها، احمدی‌نژاد در ادعای عجیبی او را متهم کرد که قصد سفر به سرزمینهای اشغالی را داشته و به همین دلیل از صداوسیما برکنار شده. ادعایی که ضرغامی آن را تکذیب و ابراز تعجب کرد. پیش از این هم به دنبال اظهارات حدادعادل در جریان یک سخنرانی که از  احتمال ردصلاحیت احمدی‌نژاد سخن گفته بود، احمدی نژاد بلافاصله مدعی شد که حدادعادل دستان فرح دیبا را بوسیده. ادعایی که همان زمان تکذیب شد و حتی مورد اعتراض مشاورین احمدی‌نژاد قرار گرفت.

ضرغامی در پاسخ به این پرسش الف که ماجرای تغییر معاونت صدا چه بود گفت: آقای دکتر خجسته که در زمان ریاست من در صدا و سیما مدیر رادیو بود سالها بود که در خدمت صف بود و  جابجایی افراد از صف به ستاد (معاونت برنامه ریزی ) امری طبیعی بود و به هیچ وجه ادعاهای آقای احمدی نژاد درباره ایشان را تایید نمیکنم و تعجب میکنم که ایشان چرا چنین ادعایی کرده است . 

وی در ادامه گفت : جالبتر اینکه بلافاصله بعد از انتشار مطالب آقای احمدی نژاد مصاحبه ای به نام من منتشر شده که هر چند ظاهرش دفاع از آقای خجسته است اما آنهم جعلی است و من هرگز چنین مصاحبه‌ای نکرده‌ام . و متاسفانه برخی هم بدون بررسی آن را منتشر کرده اند . موضع رسمی من آن چیزی است که الان به شما میگویم و در توئیت آخر نوشته ام.

ضرغامی تصریح کرد : باید به ادعاهای دروغ از سوی هر کس که باشد پایان داد . همچنین  از مقامات مسئول میخواهم جاعلان حرفه‌ای خبر را هم دنبال کنند ، تا معلوم شود چه کسانی به خود جرات میدهند از زبان دیگران مصاحبه ای را تنظیم و منتشر کنند . 

ضرغامی همچنین در توییتی نوشت : جابجایی آقای خجسته از معاونت صدا به معاونت برنامه ریزی رسانه ملی هیچ ربطی به شایعات اخیر ندارد. آن ها را تکذیب می کنم. مصاحبه منتشرشده منصوب به من هم هیچ ارتباطی با من ندارد و از آن بی اطلاعم. در این مملکت چه خبره؟