مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تمدید شد

اجتماعی،   4000330096

 سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌‌ای تمدید مهلت ثبت نام و رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تمدید شد

به گزارش فارس، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌‌ای، رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 و تمدید مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته این آزمون را اعلام کرد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌ مورخ 23 خرداد 1400 در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 و انتشار دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما، به اطلاع متقاضیان می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ 30 خرداد 1400 برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز جمعه مورخ چهارم تیر 1400 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.