استقلال - شهرخودرو؛ نبرد کاپیتان‌های محبوب/ آبی‌پوشان به دنبال فرار از بحران

ورزشی،   4000330003

تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر دوشنبه ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف شهرخودرو مشهد می‌رود.

استقلال - شهرخودرو؛ نبرد کاپیتان‌های محبوب/ آبی‌پوشان به دنبال فرار از بحران

به گزارش فارس، در آخرین مسابقه معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر تیم استقلال دوشنبه شب در ورزشگاه خالی از تماشاگر( به خاطر کرونا) میزبان شهرخودرو مشهد است. آبی‌پوشان در تعطیلات لیگ روزهای پرخبر و پرحاشیه‌ای را سپری کردند از اختلاف‌های مدیریتی در باشگاه گرفته تا خبرهایی در مورد توقیف اموال باشگاه و جذب مشاور ایتالیایی برای سرمربی! البته به همه این حواشی می‌توان مسایلی چون سرگردانی شیخ دیاباته در ترکیه و پاریس برای سفر به ایران، استوری مشترک برخی بازیکنان برای حل مشکلات مالی و... را هم اضافه کرد.

در زمینه مسایل فنی فرهاد مجیدی تلاش کرده تمرکز بازیکنان را روی مسابقات باقی‌مانده متمرکز کند اما واقعا دراین وضعیت سخت است که از بازیکنان بخواهید به هیچ چیز جز مسایل تاکتیکی و فوتبال فکر نکنند. استقلال روزهای طوفانی را سپری کرده و اگر بتواند در دیدار دوشنبه شب شهرخودرو را شکست بدهد تا حد زیادی از کانون بحران‌ فاصله می‌گیرد. استقلال پیش از این در لیگ برتر دو شکست متوالی در دربی مقابل پرسپولیس و ذوب آهن را متحمل شد اما توانست در جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و در این مرحله البته باید به مصاف پرسپولیس برود. مسابقه‌ای که جذابیت و حساسیت فراوانی برای همه فوتبالدوستان ایرانی و بخصوص هواداران این دو تیم دارد.

از سویی دیگر مسابقه با شهرخودرو هم در نوع خود جذاب است. تقابل سیدمهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال با فرهاد مجیدی دیگر کاپیتان سابق آبی پوشان که حالا سرمربیگری این تیم را هم برعهده دارد. روی نیمکت شهرخودرو مربیان استقلالی دیگری هم حضور دارند از علی سامره گرفته تا اشکان نامداری و البته چهره ویژه این بازی امین قاسمی نژاد است. کاپیتان شهرخودرو که برای استقلالی شدن حتی در ساختمان این باشگاه هم حاضر شد اما در نهایت نتوانست در نیم فصل استقلالی شود وگرنه اکنون قاسمی نژاد فرداشب برای استقلال بازی می‌کرد و شاید دیگر آبی‌پوشان جای خالی دیاباته را حس نمی‌کردند اما اکنون این بازیکن گلزن عضو تیم شهرخودروست. 

در آن سوی میدان درون دروازه استقلال هم مشخص نیست کدام بازیکن قرار می‌گیرد رشید مظاهری ظاهرا به دلیل مصدومیت یکی دو جلسه در تمرینات آبی پوشان حضور نداشته و احتمال دارد دوباره سیدحسین حسینی درون دروازه قرار بگیرد. استقلال با همه این حواشی  در میدان سبز فوتبال برای پیروزی و شاد کردن دل هوادارانش تلاش کند  آبی پوشان در صورت پیروزی 40 امتیازی خواهد شد و حضورش در رده سوم جدول را تثبیت می‌کند. شهرخودرو هم که با 28 امتیاز در رده هشتم است می‌خواهد در همین میانه جدول بماند که لازمه‌اش گرفتن امتیاز از استقلال است.

اسامی داوران این مسابقه به شرح زیر است:

داور: کمیل غلامی  کمک داوران: ایوب غلامزاده – عسگر محمدی – حامد سیری
ناظر داوری: بهرام مهرپیما