رییسی: اعتماد مردم را در دوران مسئولیتم جبران می‌کنم

سیاسی،   4000329087 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری پس از دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری گفت: امیدوارم اعتمادی را که مردم به این طلبه خدمتگزار کردند در دوران مسئولیتم جبران کنم.

رییسی: اعتماد مردم را در دوران مسئولیتم جبران می‌کنم

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز شنبه در دفتر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و دیدار و گفت وگو با وی حاضر شد.

رییسی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران افزود:‌ ابتدا سپاس و تشکر خود را به مردم عزیز، بزرگوار و زمان شناس ایران ابراز می کنم و خدا را به سبب اعتمادی که مردم به این طلبه خدمتگزار داشته اند، شاکر هستم.

وی افزود: با همکاری که جناب آقای روحانی و دولت در این مدت خواهند داشت از ظرفیت ها، تجربیات و گزارش های آنان استفاده خواهم کرد و با آنان نشست خواهم داشت.

رییس جمهوری منتخب ادامه داد: از همه صاحب نظران و اندیشمندان می خواهم که ما را از دیدگاه های ارزشمند خود بهره مند کنند.

وی افزود: در دولت مردمی از همه دیدگاه های ارزشمند صاحب نظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد و امیدوارم وظیفه سنگینی را که مردم بر دوش ما گذاشته اند به بهترین شکل انجام دهیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

بر اساس اظهارات جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور، طبق تنظیم بیش از ۹۰ درصد صورتجلسات شعب سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با کسب ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آرای ماخوذه پیشتاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

 عبدالناصر همتی، محسن رضایی و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی سه نامزد حاضر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز(شنبه) در پیام‌هایی پیروزی سید ابراهیم رییسی را به وی تبریک گفتند.