جهانگیری: حضور مردم در انتخابات نشانه احساس مسوولیت سیاسی به آینده است

سیاسی،   4000329072 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول رییس جمهوری در پیامی حضور چشمگیر مردم در انتخابات را نشانه احساس مسئولیت سیاسی نسبت به امروز و آینده کشور دانست.

جهانگیری: حضور مردم در انتخابات نشانه احساس مسوولیت سیاسی به آینده است

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری روز شنبه در پیامی نوشت: حضور چشمگیر مردم صبور و فداکار ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عنوان نشانه‌ای از احساس مسئولیت سیاسی نسبت به امروز و آینده کشور به عموم مردم، نامزدان و منتخبان آنان تبریک می‌گویم.

معاون اول رییس جمهوری عنوان کرد: امیدوارم رییس جمهوری منتخب و نمایندگان برگزیده شهروندان در شوراهای اسلامی شهر و روستا بتوانند با استفاده از همه ظرفیت‌های ملی، پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و همکاری همه قوا و نهادهای نظام در حل مسائل و مشکلات کشور و ترسیم آینده‌ای روشن برای همه ایرانیان چه آنان که در این انتخابات رای داده‌اند و چه آنانی که رای نداده‌اند، توفیق یابند.

به گفته جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور،  بر اساس تنظیم بیش از ۹۰ درصد صورتجلسات شعب سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با کسب ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آرای ماخوذه پیشتاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

 عبدالناصر همتی، محسن رضایی و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی سه نامزد حاضر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  امروز در پیام‌هایی پیروزی سید ابراهیم رییسی را به وی تبریک گفتند.