قیمت ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی از بهترین برندها

گزارش بازرگانی،   4000329041

 بهترین لیست قیمت روز انواع ماشین لباسشویی، خرید ماشین لباسشویی با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش، خرید اقساطی و نقدی ماشین لباسشویی با بهترین قیمت.

انواع ماشین لباسشویی در بازار

امروزه انواع و اقسام ماشین لباسشویی با توجه به نیازهای متنوع و جدید خانواده‌ها طراحی و تولید می‌شود. ماشین لباسشویی‌ها از لحاظ نوع، امکانات، میزان ظرفیت، فناوری‌ها و طراحی ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و همین تفاوت‌ها تعیین کننده قیمت ماشین لباسشویی است. برای مثال قیمت لباسشویی دوو در مدل‌های 8 کیلویی بالاتر از 7 کیلویی است. اگر توان مالی با برای خرید نقدی ندارید به سراغ خرید اقساطی لباسشویی دوو بروید.

قبل از خرید لباسشویی بهتر است با انواع آن در بازار آشنا شوید و محصولی را انتخاب کنید که از لحاظ امکانات پاسخگو نیاز شما باشد و از طرفی هم توان مالی کافی برای خرید آن را داشته باشید. در ادامه به توضیح مختصری درباره انواع لباسشویی پرداخته‌ایم.

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

از انواع ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک می‌توان مدل‌های سطلی و دوقلو را نام برد که درب دستگاه از بالا باز می‌شود. قدیمی‌ترین نوع ماشین لباسشویی مدل‌های سطلی است که در خانه مادربزرگ‌ها به چشم می‌خورد. مدل‎های دوقلو دارای دو بخش مجزای شستشو و خشک کن هستند. در لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک کار پر کردن و خالی کردن مخزن با خود شماست. از مزایای این محصولات می‌توان به قیمت پایین، هزینه تعمیر کم، موتورهای کم مصرف و قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو را نام برد.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

این دسته از ماشین لباسشویی‌ها در دو نوع بدون تسمه و تسمه دار تولید می‌شوند و درب دستگاه از جلو باز می‌شود. مدل‌های بدون تسمه یا دایرکت درایو (Direct Drive) طول عمر بالاتری نسبت به مدل‌های تسمه‌ای دارند و از طرفی به دلیل حذف تسمه در مصرف آب و برق نیز صرفه جویی می‌کنند. نا گفته نماند که مدل‌های بدون تسمه قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های تسمه‌دار دارند.

در ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک امکانات و فناوری‌های مختلفی به کار رفته است به همین دلیل کیفیت شستشو البسه بالا است. همچنین فرآیندهای آبگیری، شستشو، آبکشی و خشک کردن را بدون دخالت شما انجام می‌شود.

از مزایای ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک می‌توان به قابلیت شستشو البسه به صورت تمام اتوماتیک، داشتن برنامه‌های متنوع شستشو بر اساس حجم، جنس و میزان کثیفی البسه، دوام و عمر طولانی دستگاه، تنوع بالای مدل‌ها، لرزش و سر و صدای کم، مصرف بهینه‌ی مواد شوینده و ... را نام برد.

بالا بودن قیمت ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، مصرف برق بیشتر، پر هزینه بودن تعمیرات در صورت خرابی نسبت به مدل‌های نیمه اتوماتیک را می‌توان از معایب آنها دانست. اما با توجه به عملکرد و کارایی که برای کاربران ارائه می‌دهند ارزش خرید را دارند.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت ماشین لباسشویی خارجی چون قیمت ماشین لباسشویی lg ، قیمت لباسشویی سامسونگ و سایر برندهای برتر خارجی بسیاری از خانواده‌ها به فکر خرید ماشین لباسشویی ایرانی هستند. در واقع یکی از دلایل ترغیب خانواده‌ها به خرید ماشین لباسشویی داخلی مناسب بودن قیمت ماشین لباسشویی ایرانی نسبت به خارجی است.

خوشبخانه امروزه در داخل کشور شرکت‌هایی در زمینه‌ی تولید ماشین لباسشویی فعالیت دارند که محصولاتشان از لحاظ طراحی ظاهری، امکانات و کیفیت ساخت در سطح مطلوبی قرار دارد و چه بهتر است که به سراغ خرید محصولات داخلی برویم و این گونه به چرخه‌ی تولید و اقتصادی کشور نیز کمک کرده‌ایم. در ادامه شما را بهترین ماشین لباسشویی ایرانی از دید کاربران آشنا می‎کنیم.

امروزه برندهای مختلف چه ایرانی و چه خارجی در تبلیغات خود بزرگ نمایی دارند و بهتر است که برای یافتن بهترین برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی ایرانی نظرات کاربران را بررسی کنیم.

برند پارس خزر: از نظر کاربران ماشین لباسشویی‌های این برند طراحی ساده و غیر خلاقانه و کیفیت شستشو معمولی دارند. اما قیمت لباسشویی پارس خزر نسبت به برندهای دیگر مناسب‌تر است.

برند ایکس ویژن: استفاده از موتور اینورتر در ماشین لباسشویی‎های ایکس ویژن سبب لرزش و صدای کم شده و از طرفی میزان مصرف انرژی را پایین آورده است. طراحی زیبا، کیفیت مناسب و قیمت رقابتی از دلایلی است که هر فردی را ترغیب به خرید از این برند می‌کند.

برند اسنوا: کیفیت بالای شستشو و خشک کن لباسشویی‌های اسنوا یکی از مزایای آنهاست. این محصولات مجهز به امکانات مختلفی هستند و تنها برخی از کاربران از صدای بالای دستگاه شکایت داشته‌اند. قیمت لباسشویی اسنوا در سطح متوسط و رو به بالا قرار دارد.

برند پاکشوما: قیمت ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما پایین به نظر نمی‌رسد اما با توجه به کیفیت بالا ارزش خرید را دارد. قدرت شست‌وشوی بالا، قیمت رقابتی، کیفیت خوب، طراحی ظاهری مناسب از جمله مزایای این محصولات است و تنها از نظر برخی از کاربران صدای تخلیه دیگ بالا بوده است.

قیمت ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

قیمت ماشین لباسشویی همانند سایر لوازم خانگی دیگر چون قیمت تلویزیون در تمامی فروشگاه‎ها یکسان نیست یعنی با تفاوت قیمت همراه است. اگر شما به دنبال بهترین قیمت ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی در بازار هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.

سل در راستای رضایت هرچه تمام مشتریان تمام تلاش خود را کرده است تا قیمت لباسشویی پاکشوما ، قیمت ماشین لباسشویی اسنوا ، قیمت ماشین لباسشویی دوو ، قیمت لباسشویی ال جی ، قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ و سایر برندهای خارجی و ایرانی را با بهترین قیمت بازار به فروش برساند. در سل شما به راحتی می‌توانید قیمت لباسشویی ایرانی و قیمت لباسشویی خارجی را به همراه تصاویر ظاهری بررسی و مشاهد کنید و مدل مورد نظرتان را بیابید.

فروش اقساطی ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

برخی از خانواده‌ها به خاطر شرایط مالی متوسط و پایینی که دارند نمی‌توانند ماشین لباسشویی دلخواه خود را خریداری کنند. یکی از راه‎های خوب برای این دسته از خانواده‌های ایرانی خرید ماشین لباسشویی قسطی است. فرقی نمی‌کند در کجای کشور ساکن باشید و به دنبال خرید لباسشویی قسطی در اهواز ، لباسشویی قسطی در شیراز ، کرج، تبریز و سایر شهرهای ایران هستید از طریق فروشگاه اینترنتی سل می‌توانید از هرجایی خرید اقساطی لباسشویی را انجام دهید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید اقساطی لوازم خانگی مختلف را برای خانواده‌های ایرانی فراهم کرده است. سل در زمینه‌ی فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما ، فر وش اقساطی ماشین لباسشویی دوو ، ماشین لباسشویی اسنوا قسطی و سایر برندهای ایرانی و خارجی فعالیت دارد. شما می‌توانید مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی را با بهترین شرایط از سل به صورت اقساطی خریداری کنید.