نحوه انجام جراحی بینی چگونه است؟

گزارش بازرگانی،   4000329026

جراحی بینی با اهداف مختلفی چون صاف کردن انحراف و کجی بینی، تغییر ظاهر نوک بینی، تغییر زاویه ای که بین لب و بینی و تغییر اندازه سوراخ بینی صورت می گیرد. هدف کلی از انجام جراحی بینی بهبود فرم و ظاهر بینی می باشد با در نظر گرفتن این که بینی تا جای ممکن فرم طبیعی داشته باشد.

هدف از انجام جراحی بینی

جراحی بینی با اهداف مختلفی چون صاف کردن انحراف و کجی بینی، تغییر ظاهر نوک بینی، تغییر زاویه ای که بین لب و بینی و تغییر اندازه سوراخ بینی صورت می گیرد. هدف کلی از انجام جراحی بینی بهبود فرم و ظاهر بینی می باشد با در نظر گرفتن این که بینی تا جای ممکن فرم طبیعی داشته باشد. در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی میکنیم که در آن متخصصین جراحی بینی معتبر درج شده اند.

روش های مختلف جهت انجام جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی با دو تکنیک باز و بسته انجام می شود. تعیین نوع تکنیک جراحی توسط پزشک و بر اساس اهداف در نظر گرفته شده برای جراحی بینی صورت می گیرد.

در تکنیک بسته جراح بینی با استفاده از یکسری برش های داخلی کار جراحی و فرم دهی به بینی را انجام می دهد. در این تکنیک زخم های بینی به صورت داخلی هستند و شما در ظاهر بینی زخمی را نمی بینید.

روش دیگر برای جراحی بینی تکنیک باز است که در این حالت جراح به خوبی به قسمت های داخلی دسترسی دارد و معمولا با ایجاد یک برش روی غضروف، پوست بینی را بر می دارد و تغییرات لازم را روی غضروف انجام می دهد. در این تکنیک در ظاهر بینی یک زخم خیلی کوچک ممکن است دیده شود.

چه کارهایی باید قبل از جراحی بینی انجام دهیم؟

جراحی زیبایی بینی با دو تکنیک باز و بسته انجام می شود.

بهتر است شب قبل از جراحی بینی زود شام بخورید و با خیال راحت بخوابید. از قرار دادن هرگونه مواد آرایشی روی پوست خودداری کنید تا احتمال ورود آلودگی ها به حداقل برسد.لیست پزشکان متخصص جراح زیبایی بینی در شیراز ، اصفهان و سایر شهرهای ایران را میتوانید در سایت پی جو بیابید.

نحوه انجام جراحی بینی

در ابتدا پزشک بیمار مورد نظر را بیهوش می کند و با ایجاد برش های کوچک در درون سوراخ بینی سعی می کند پوست بینی را بالا ببرد تا به قسمت استخوان های داخلی و غضروف ها دسترسی پیدا کند. سپس سعی می کند تغییرات لازم را در غضروف و استخوان اعمال کند، بعد از اعمال تغییرات لازم پوست روی بینی قرار داده می شود و برش ها توسط پزشک بسته می شوند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب و کاهش عوارض ناشی از عمل بهتر است پزشک متخصص با تجربه و دانش کافی را انتخاب کنید.

بعد از اتمام جراحی و دوختن برش ها، جراح گاز استریل را در درون حفرات بینی شما قرار می دهد تا خون های داخل بینی را جمع کند و زودتر خونریزی متوقف شود. همچنین بعد از جراحی روی بینی یک اسپلیت قرار داده می شود. همه کسانی که جراحی بینی انجام می دهند از وجود گاز پنبه و اسپلیت در بینی شکایت دارند وجود این مواد کمی آزار دهنده است اما نگران نباشید بعد از چند روز پزشک این موارد را از بینی خارج می کند. روند بهبود بعد از جراحی بینی کمی زمان بر است و لازم است چند هفته صبر کنید. البته باید بگوییم که دو هفته بعد از جراحی زندگی شما روال عادی خود را پیدا می کند اما بعد از دو هفته نیز لازم است خیلی از بینی خود مراقبت کنید. اما باید در روز های اول به خوبی استراحت نماید و از انجام هر کاری خودداری کنید. تا جایی که می توانید از غذا های نرم و مقوی حاوی فیبر بالا استفاده کنید. سعی کنید بالشت را طوری زیر سر خود قرار دهید که در زمان خواب سرتان رو به بالا باشد. از استفاده از کمپرس سرد روی صورت خود غافل نشوید. به هیچ وجه روی بینی خود عینک طبی یا آفتابی قرار ندهید.

پزشک برای شما وقت تعیین می کند و در وقت تعیین شده باید به پزشک مراجعه کنید و پانسمان بینی را بردارید. بعد از برداشت پانسمان باید به صورت دوره ای به دکتر مراجعه کنید و تحت نظر باشید.

هزینه جراحی بینی

هزینه جراحی بینی تحت تاثیر عوامل متعددی چون امکانات جراحی، تجربه جراح، شهری که قرار است جراحی در آن جا انجام شود، تجربه و شهرت متخصص بیهوشی قرار می گیرد. مطمئنا همه ما دوست داریم کار جراحی را نزد یک پزشک با تجربه انجام دهیم که امکانات بیشتری دارد و این امر سبب افزایش هزینه و از سوی دیگر ریسک عمل را کاهش می دهد.

معرفی جراحی بینی خوب توسط سایت پی جو

از طریق سایت پی جو می توانید متخصصین جراحی بینی را پیدا کنید. پی جو مرجع پزشکان متخصص جراحی بینی می باشد که کار را برای افرادی که به دنبال جراحان معتبر و با تجربه می گردند آسان می کند.لیست پزشکان متخصص جراحی بینی در شیراز وسایر شهرهای ایران را در سایت پی جو بیابید همچنین شما با مراجعه به پروفایل متخصصان جراحی بینی میتوانید نمونه کار آنها را ببینید و انتخابی مناسب توسط سایت پی جو داشته باشید.