سخنگوی ستاد انتخابات: در هیچ نقطه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نیستیم

سیاسی،   4000328128 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: به دلیل توزیع بسیار مناسب تعرفه‌ها در سطح شعب اخذ رای در هیچ نقطه‌ای از کشور با کمبود تعرفه مواجه نیستیم.

سخنگوی ستاد انتخابات: در هیچ نقطه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نیستیم

به گزارش میزان، سید اسماعیل موسوی در ارتباطی از محل ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: به دلیل توزیع بسیار مناسب تعرفه‌ها در سطح شعب اخذ رای، در شعبه‌های سیار و ثابت در هیچ نقطه‌ای از کشور با کمبود تعرفه مواجه نیستیم.

وی با بیان اینکه زمان اخذ رای تا ساعت ۲۱ تمدید شده است گفت: اگر ضرورتی وجود داشته باشد مجددا در قالب تمدید‌های یک ساعته یا دو ساعته تصمیم گیری خواهد شد، اگر استان‌ها درخواستی داشته باشند این امکان برای تمدید مجدد وجود دارد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: بر اساس تصمیم گیری‌هایی که انجام می‌شود مخصوصا هماهنگی‌هایی که بین وزارت کشور و شورای نگهبان انجام خواهد شد در خصوص تهدید‌ها تصمیم گیری می‌شود، ولی با توجه به اینکه انتخابات شورا‌های اسلامی را هم داریم گا‌ها در روستا‌هایی که جمعیت کمتری دارند ممکن است انتخابات آن لحظه به پایان رسیده باشد یا اینکه کمتر مراجعه کننده برای رای دادن داشته باشند لذا در تصمیم‌گیری جدید آن‌ها را هم لحاظ خواهیم کرد، بنابراین ممکن است بر اساس منطقه، استان یا شهرستان‌ها نسبت به تمدید زمان رای گیری تصمیم گرفته شود و نقش استان‌ها در این تصمیم گیری‌ها را بیشتر کنیم.

 
 موسوی در خصوص آخرین زمانی که می‌تواند ساعت رای گیری تمدید شود نیز بیان داشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده تا ساعت ۱۲ شب می‌توانیم پیش برویم، اما بعد از آن هم، اگر افرادی در شعب اخذ رای باقی مانده باشند که موفق به رای دادن نشده باشند در‌های شعب را خواهیم بست و حداکثر تا ساعت ۲ بامداد رای آن‌ها را هم اخذ خواهیم کرد.
 
وی درباره روند اخذ رای و برگزاری انتخابات نیز اظهار داشت: همکاران ما در سراسر کشور از ساعت ۷ صبح، همچنان با مراجعه مردم مواجه هستند و قاعدتا رای گیری را تا پایان زمان تمدید‌ها انجام خواهند داد، خوشبینانه مشارکت مردم خوب بوده و گزارش‌هایی هم که می‌رسد همچنان حاکی از حضور مردم برای مشارکت در انتخابات است.