انتقاد شدید آل هاشم از کم کاری مسؤولان اجرایی دربرگزاری انتخابات/ مسئولان اجرایی انتخابات مردم راچه حساب کردند؟

سیاسی،   4000328122 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

امام جمعه تبریز با انتقاد شدید از مسئولان اجرایی انتخابات در خصوص مشکلات اخذ رای الکترونیکی گفت: سه ساعت بعد از شروع انتخابات، اعلام کردند که امکان رای دستی وجود دارد، نمی دانم این مردم عزیز را چه حساب کرده اند؟

انتقاد شدید آل هاشم از کم کاری مسؤولان اجرایی دربرگزاری انتخابات/ مسئولان اجرایی انتخابات مردم راچه حساب کردند؟

به گزارش فارس ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای اماتم خمینی(ره) این شهر با اشاره ببه مشکلات الکترونیکی در انتخابات در تبریز اظهار داشت: مشکلات اخذ رای الکترونیکی کشوری بود؛ در هر صورت مردم از ساعت ۷ در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده بودند، نمی دانم دستگاه مشکل داشت یا خدایی نکرده دست‌هایی وجود داشت که عمدا این کار را کرده بود که مشارکت مردم کم باشد.

وی افزود: ضمن خسته نباشید و خداقوت به دست اندرکاران برگزاری انتخابات متاسفانه این اختلال در ساعات اولیه باعث ناراحتی مردم شده است

آل هاشم گفت: سه ساعت بعد از شروع انتخابات، اعلام کردند که امکان رای دستی وجود دارد، نمی دانم این مردم عزیز را چه حساب کرده اند؟

وی ادامه داد: باید دستگاه نظارت بررسی کند تا اگر عمدی در کار بود، برخورد شود.

امام جمعه تبریز گفت: شنبه (فردای انتخابات) باید روز مهربانی باشد، عوامل انتخابات شبانه روز تلاش کرده اند و ما از آنها تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران، بزرگ‌ترین برنده انتخابات هستند، طرفداران نامزدهای پیروز، موفقیت شان را از طرف خدا بدانند و طرفداران سایر نامزدها احساس خسارت نکنند، آنها نقش زیادی در این انتخابات داشتند و حضور نامزدها بزرگترین کمک برای رقابت انتخاباتی بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: تبریک گفتنِ کسانی که برنده نشده اند به کسانی که برنده شده اند، مصداق تقوای انتخاباتی است و با رای دادن مان امنیت کشور را تضمین می کنیم و مشارکت کمتر در انتخابات باعث می شود دشمن احساس پیروزی کند.

وی خاطرنشان کرد: بعد انتخابات، از حرف هایی که مردم را دلسرد می کند، بپرهیزیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب هر کس که باشد، رئیس جمهور تمام ملت است، افزود:این دو ماه تا پذیرش ریاست جمهوری، فرصت خوبی است که با نخبگان گفت و شنود برقرار شود.

وی گفت: رئیس جمهور باید عدالت را برقرار کرده و از الان در خصوص آمادگی مقابله با فساد و توطئه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی داشته باشند.

سقوط_نتانیاهو

 امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به سقوط نتانیاهو اشاره کرد و اظهار داشت: نتانیاهو، تندرو متعصبی بود که با تمام توان و نیرنگ تلاش کرد که ۱۲ سال بر منصب نخست وزیری رژیم صهیونیستی باشد و با سیاست های نابخرد خود، چیزی جز خونریزی و ترور و ناامنی را فراهم نیاورد.

وی افزود:  اکنون دولت غاصب اسراییل باید علاوه بر کابوس مقابله با مقاومت، در رویای آرامش داخلی نیز به سر ببرد

آل هاشم  گفت: ماه های آینده، ماه های سخت تری برای اسراییل خواهد بود، امیدواریم زودتر از موعد مقرری که رهبر معظم انقلاب فرموند (۲۵ سال) رژیم اشغالگر قدس نابود شود.