اسکوچیچ: نیاز است بازیهای قبل را فراموش کنیم / عراق تیم بسیار قابل احترامی است

ورزشی،   4000324074

هرچه داریم را در این بازی خواهیم گذاشت و از همه توان استفاده می‌کنیم تا بازی آخر هم پیروز از میدان خارج شویم

اسکوچیچ: نیاز است بازیهای قبل را فراموش کنیم / عراق تیم بسیار قابل احترامی است

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم فوتبال تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار حساس و تعیین کننده برابر عراق که آخرین دیدار تیم ملی ایران در مرحله اول مقدماتی جام جهانی خواهد بود، اینطور حرف هایش را در مورد این مسابقه آغاز کرد: قبل از اینکه به بحرین بیاییم، می دانستیم باید در چهار مسابقات به پیروزی برسیم و این فشار زیادی روی ما ایجاد کرده بود. از این چهار مسابقه یکی هنوز باقی مانده  و فکر می کنم نسبت به سه مسابقه قبلی مسابقه سخت تری خواهد بود. تیم خوبی داریم و از تمام توانمان استفاده می کنیم که این بازی آخر را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. برای بازیکنان و تیم ملی عراق احترام زیادی قائل هستیم. مربی و بازیکنان خیلی خوبی  دارند. در مجموع تیم قابل احترامی هستند.

سوال اول از سرمربی تیم ملی در مورد شرایط تیم ملی و جو شادابی بود که در تمرینات تیم دیده شده است. از اسکوچیچ خواسته شد تا در مورد اتفاقاتی صحبت کند که در بحرین برای تیم ملی رخ داده و همچنین اینکه آیا اطلاعاتی از بازیکنان تیم ملی عراق در اختیار سرمربی تیم ملی قرار دارد یا خیر. دراگان اسکوچیچ به این سوال اینطور واکنش نشان داد:« ما در مورد ترکیب عراق اطلاعات کاملی نداریم. همیشه وقتی یک بازیکن بازی می کند، معنی اش این است که یک بازیکن بیرون باید بنشیند. مطمئنیم که بهترین ترکیبشان را مقابل ما خواهند چید.»

او سپس در مورد شرایط تیم و نشاط تمرینات اضافه کرد:« بله درست است. جو خیلی خوبی در تمرینات ما حکم فرما بوده است و امیدواریم بتوانیم این اتمسفر را به بازیکنانی که بازی می کنند، انتقال دهیم، تا آنها هم این احساس را در زمین داشته باشند. بازی هایی که تا الان داشتیم را باید فراموش کنیم، چون هنوز یک قدم تا پایان موفقیت آمیز تورنمنت داریم.»