آیت الله اعرافی در جمع مردم پیشوا: اقتدار کشور با انتخابات باشکوه حفظ می‌شود/حضور جوانان باید در تمام عرصه‌ها فراهم شود

سیاسی،   4000324055

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر می‌خواهیم عزت، اقتدار، منزلت و جایگاه کشور در جهان را حفظ کنیم، باید انتخابات را با شکوه برگزار کنیم.

اقتدار کشور با انتخابات باشکوه حفظ می‌شود/حضور جوانان باید در تمام عرصه‌ها فراهم شود

به گزارش الف آیت الله علیرضا اعرافی با حضور در امامزاده جعفر(ع) شهرستان پیشوا ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: خداوند را شاکر هستم که توانستم در شهر پر افتخار جهاد و شهادت حضور پیدا کنم.
آیت الله اعرافی با بیان اینکه کار نیکی که بن بست‌ها را می‌شکند و‌ انجام آن دست و دل شخص را نمی لرزاند با ارزش‌تر از امور حسنه دیگر است، تصریح کرد: هر چه انسان از ایمان بیشتری برخوردار باشد شجاع تر و دلیرتر است، بن بست شکن است و راه انجام نیکی را برای دیگران باز می‌کند.
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در یک جنگ، یک گردان قصد شکستن خط دشمن را داشت، سربازی آمد و میدان مین را خنثی کرد، ارزش کار نیک آن سرباز از تمام کارهای نیک سایرین با ارزش تر بود چرا که باعث شد تا یک گردان به انجام رسالت خود دست یابد.
آیت الله اعرافی ادامه داد: خط شکنی، پیشگامی، جلوداری و بن بست را شکستن یک ارزش فوق العاده‌ای دارد، شهر پیشوا در خرداد سال ۴۲ در کشور ما پیش آهنگ و سرافراز بود، آن زمان که از سر و روی کشور وحشت از دیکتاتوری پهلوی می‌بارید مردمان پیشوا پیش قدم شدند و خط شکنی کردند.
وی افزود: مردم پیشوا در دفاع از حرم نیز پیش قدم بودند، این راه را ادامه دهید و با خدا معامله کنید. امام راحل تا آخر حیات خود به ۱۵ خرداد عشق می ورزید و آن را مایه افتخار خود می‌دانست.
آیت الله اعرافی در ادامه بیان کرد: ۱۵ خرداد نقطه عطف در تاریخ بشریت بود. ملت ایران در این روز سینه سپر کرد و مقابل ظلم ایستاد.
وی افزود: امروز ما در نقطه عطف و حساسی قرار داریم، در میانه راه کم نیاوریم، فریب حرف‌های باطل را نخورید، بدون معطلی خطاهای مسئولان را بشمارید و مچ آن ها را بگیرید و ضعف‌ها را به آن‌‌ها گوشزد کنید.
آیت الله اعرافی بیان داشت: از مهمترین محورهای بیانیه گام دوم ظرفیت نسل جوان کشور است، شرایط حضور جوانان در دولت آینده باید در تمام عرصه‌ها فراهم شود.
وی افزود: اگر می خواهیم عزت، اقتدار، منزلت و جایگاه کشور در جهان را حفظ کنیم، باید انتخابات را با شکوه برگزار کنیم. 
آیت‌الله اعرافی گفت: یکسری کشورها در اطراف ما مانند سعودی‌های وابسته و هم پیمان رژیم صهیونیستی که نمی دانند انتخابات یعنی چه، سعی در تخریب عظمت و شکوه انتخابات ما دارند‌.
وی افزود: جمعه آینده یوم الله بزرگی است که باید تمام هموطنان در صحنه حضور پیدا کنند و سرنوشت آینده خود را خود رقم بزنند. در هر انتخاباتی باید افراد قوی و مستعد به صحنه بیایند تا گره از امور باز کنند.