اعتراف روزنامه سازندگی به نادرست بودن خبرش علیه قالیباف

سیاسی،   4000323055

روزنامه سازندگی که چندی پیش با درج تیتر درشت با عنوان «دردسر تازه‌ی قالیباف» مدعی دست داشتن قالیباف در دستکاری بودجه شده بود و جزئیاتی از آن را منتشر کرده بود، در شماره امروز خود تیتر زد: «دستکاری بودجه درست نبود»

اعتراف روزنامه سازندگی به نادرست بودن خبرش علیه قالیباف

 

روزنامه سازندگی،‌ رسانه رسمی حزب کارگزاران که چندی پیش با درج تیتر درشت با عنوان «دردسر تازه‌ی قالیباف» مدعی دست داشتن قالیباف در دستکاری بودجه شده بود و جزئیاتی از آن را منتشر کرده بود، در شماره امروز خود تیتر زد: «دستکاری بودجه درست نبود».

به گزارش فارس، سازندگی در این باره نوشته است: بررسی برخی اطلاعات جدید درباره موضوع جداول بودجه 1400 و به خصوص فایل مذاکرات صحن علنی مجلس و نیز یک ویدئو از جلسه کمیسیون تلفیق نشان می دهد که برخلاف برخی ادعاها آنچه به عنوان دستکاری بودجه مطرح شده بود، درست نبوده است.

همچنین مسئولیت پاسخ به انتقادات نیز نه با رئیس یا هیئت رئیسیه مجلس بلکه با هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بوده است. اوایل اردیبهشت‌ماه بود که زمزمه‌هایی درباره جداول بودجه 1400 مطرح شد، همان زمان یک نماینده مجلس از این مسئله به عنوان دستکاری بودجه یاد کرد اما بررسی‌علی بیشتر سازندگی از جمله اظهارات برخی منتقدان اصلی این ماجرا نشان می‌دهد این ادعا درست نیست.

سازندگی در پایان می‌نویسد: در نهایت آنچه روشن است در عین حالی که مسئولیت مربوط به اصلاحات بودجه با هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق است، ارتباطی با رئیس مجلس ندارد. همچنین مشخص شد اشکالاتی در روند بررسی بودجه از گذشته تا حال بوده است که مجلس یازدهم مدعی است اصلاح آن را شروع کرده است.