فروش ویژه مینروا فیلتر: خرید دستگاه تصفیه آب با تخفیف

گزارش بازرگانی،   4000323037

 

خرید دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر

همه می‌دانیم که برای داشتن بدن سالم و با انرژی باید به اندازه‌ی کافی در طول روز آب بنوشیم. نوشیدن آب در طول روز باعث می‌شود که بدن همیشه هیدراته باقی بماند و شما نیز برای انجام تمام کارهای خود توانایی بالایی داشته باشید. همچنین، از بروز بسیاری از بیماری‌ها نیز جلوگیری کنید. اما مسلما این مهم با نوشیدن آب ناسالم و آلوده به دست نمی‌آید.

بسیاری از منابع تأمین کننده آب آشامیدنی دارای آلودگی‌ها و مواد مضری هستند که زندگی ما را تهدید می‌کنند. این مواد، حتی در تصفیه خانه‌های شهری نیز به درستی تصفیه نمی‌شوند و یا حتی در مسیر انتقال آب از طریق لوله کشی به خانه‌های ما، آلودگی‌ها به آب اضافه می‌شوند. تنها راهی که می‌توانید از داشتن آب سالم و تصفیه شده در خانه مطمئن باشید، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی است. بهترین دستگاه‌های تصفیه آب از بهترین سیستم‌های تصفیه، مانند سیستم اسمز معکوس، بهره می‌برند و به این ترتیب شما می‌توانید از داشتن آب سالم و تصفیه شده مطمئن باشید.

اما اگر شنیده باشید، یکی از مشکلاتی که همه در زمان خرید با آن مواجه می‌شوند، قیمت بسیار بالای برخی برندهای تصفیه آب است و به همین خاطر افراد زیادی از خرید دستگاه صرف نظر می‌کنند. حتی بسیاری از افراد دستگاه تصفیه آب را محصولی بسیار هزینه‌بر می‌دانند و جدا از هزینه خرید، هزینه خرید فیلتر های دستگاه تصفیه آب خانگی و هزینه تعویض فیلتر، نصب و نگهداری برای این محصول متصور می‌شوند.

باید بگوییم که این طرز تفکر اشتباه است و شما با خرید دستگاه آب تصفیه کن می‌توانید سال‌ها در خانه خود آب سلام برای نوشیدن داشته باشید و حتی هزینه‌ای که یک بار برای خرید دستگاه می‌دهید، بسیار کمتر از هزینه‌ای است که برای خرید آب معدنی در طول سال می‌پردازید.

برندهای بسیاری نیز مانند مینروا فیلتر در بازار هستند که علاوه بر اینکه محصولات کیفیت بالا و اصل تایوان را دارند، قیمت دستگاه‌های آن نیز به گونه‌ای است که هر قشری از جامعه می‌تواند دستگاه مناسب خانه خود را خریداری کند.

مینروا فیلتر

شرکت مینروا فیلتر، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان است که تمامی دستگاه‌ها، فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آن همگی ساخت تایوان هستند و بالاترین کیفیت را دارند. مینروا فیلتر با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی شما را در امر انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی همراهی کرده است و در حال حاضر نیز، تیم حرفه‌ای مینروا فیلتر با کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی می‌پردازند.

تمامی دستگاه‌های آب تصفیه کن مینروا فیلتر دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد. به این ترتیب کالایی که شما خریداری می‌کنید، از همه نظر کیفیت عالی دارد و می‌توانید مطمئن باشید که تصفیه آب در خانه شما به بهترین شکل انجام می‌شود. همچنین دستگاه‌های مینروا دارای فیلترهای اصل تایوان و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک آمریکا است، که کار این فیلتر تصفیه بهتر آب آشامیدنی و در اختیار قرار دادن آب آشامیدنی با کیفیت است.

خرید دستگاه تصفیه آب با تخفیف

خرید دستگاه تصفیه آب با تخفیف ویژه

قیمت دستگاه‌های مینروا فیلتر به دلیل داشتن بهترین قطعات و همچنین فیلترها تایوانی و آمریکایی از قیمت برخی دستگاه‌های متفرقه بازار بیشتر است. اما این به این معنا نیست که نمی‌توان سراغ خرید این محصولات رفت. با وجود این تفاوت، باز هم دستگاه‌های مینروا فیلتر در میان آب تصفیه کن‌های مقرون به صرفه بازار به شمار می‌آیند و شما می‌توانید با خیال راحت خرید خود را از مینروا انجام دهید. اما در حال حاضر این امکان را نیز دارید تا با مراجعه به وب‌سایت مینروا فیلتر به آدرس minervafilter.com تمامی دستگاه‌ها را با تخفیف ویژه خریداری کنید و در هزینه خرید آب تصفیه کن صرفه جویی کنید.

شما با خرید از مینروا خدماتی مانند نصب رایگان و یادآوری زمان تعویض فیلترها را نیز خواهید داشت. همچنین دستگاه خریداری شده از وب‌سایت مینروا فیلتر پس از 48 ساعت تحویل مشتریان در سراسر ایران می‌گردد. همچنین هزینه‌ای برای ارسال کالا پرداخت نخواهید و به این ترتیب خرید بسیار به صرفه‌ای خواهید داشت. فرصت خرید از تخفیف مینروا فیلتر ا از دست ندهید، چرا که برخی دستگاه‌ها تا یک میلیون تومان نیز تخفیف دارند و شما می‌توانید خرید طلایی داشته باشید.