قاضی‌زاده هاشمی: برای اصلاح مدل حکمرانی لاریجانی-روحانی آمده‌ام

سیاسی،   4000320003 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اشکالات گفتمانی قابل توجهی به آقای لاریجانی وارد است و امروز که بنده می گویم برای اصلاح وضع موجود آمده ام یعنی برای اصلاح مدل حکمرانی لاریجانی - روحانی آمده ام چون آقای لاریجانی بخش مهم و تفکیک ناپذیر وضع موجود است.

قاضی‌زاده هاشمی: برای اصلاح مدل حکمرانی لاریجانی-روحانی آمده‌ام

به گزارش فارس، سید امیر حسین قاضی زاده با جمعی از دانشجویان دیدار و درباره مسائل مختلف گفت وگو کرد.

قاضی زاده در این دیدار گفت که برنامه او برای اداره کشور، علمی، کاربردی و دقیق است با نظر متخصصان و اندیشمندان حوزه های مختلف تنظیم شده است.

وی در پاسخ به سوال دانشجویی درباره اظهارات اخیرش که علی لاریجانی به دنبال تامین ۱۸ میلیون واکسن چینی بوده است، پاسخ داد: بنده به عنوان یک پزشک متخصص درباره ضرورت تسریع در واکسینه کردن مردم و تامین واکسن خارجی تا زمان استفاده از واکسن داخلی نظرات خود را گفته ام؛ اینکه آقای لاریجانی بستر واردات ۱۸ میلیون دز واکسن سینوفارم را مهیا کرده بود دقیق است اما این اظهار نظر بنده، روایتی از موضوع بود نه تایید گفتمانی آقای لاریجانی.

قاضی زاده هاشمی گفت: بندا بارها مواضع آقای لاریجانی در موضوعات مختلف از جمله فتنه ۸۸، برجام، حمایت از دولت روحانی و فاصله گرفتن از جریان انقلاب صریح اعلام کرده ام.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اشکالات گفتمانی قابل توجهی به آقای لاریجانی وارد است و امروز که بنده می گویم برای اصلاح وضع موجود آمده ام یعنی برای اصلاح مدل حکمرانی لاریجانی -  روحانی آمده ام چون آقای لاریجانی بخش مهم و تفکیک ناپذیر وضع موجود است.

وی گفت: ترکیبی از وزرای خسته، ناکارآمد و بی برنامه دولت فعلی با حمایت شخص آقای لاریجانی به مردم تحمیل شد و حتی آقای لاریجانی اجازه استیضاح این وزیران را نداد.

قاضی زاده گفت که برنامه و نگاه علی لاریجانی برای مدیریت کشور با روش نیروهای جبهه انقلاب فاصله روشنی دارد و اساسا آقای لاریجانی مدت هاست که مورد حمایت جریان انقلابی نیست و به همین دلیل بود که او به حمایت جریان حامی وضع موجود راهی مجلس شد.