نیکزاد: استکبار اجازه به نتیجه رسیدن برجام را نمی‌دهد

سیاسی،   4000319129

 رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی به دروغ‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: مبادا باور کنیم که فلانی انتخاب شده و تمام شده است، یادمان باشد مردم در ادوار گذشته رئیس جمهور را برخلاف همه پیش‌بینی‌ها انتخاب کردند و ما باید مراقبت کنیم که کاندیدای اصلح در این انتخابات انتخاب شود.

نیکزاد: استکبار اجازه به نتیجه رسیدن برجام را نمی‌دهد

به گزارش فارس، علی نیکزاد عصر امروز در جمع مردم ابهر با بیان اینکه انقلاب ایران بعد از پیروزی زیر سیطره غرب و شرق نرفت، اظهار کرد: هدف از انقلاب زدودن همه بدی‌ها از جامعه ایرانی بود و قرار بود پدری شرمنده خانواده خود نشود.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری این روزها پاسخگوی عملکرد خود نیستند، افزود: این روزها نظام جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده چرا که یادمان باشد همه کاندیداها از این مردم رای گرفتند تا خدمتگذار باشند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند در حالیکه اینچنین نشده که هیچ بلکه در برخی مواقع معنی واژه‌ها هم عوض شده و به جای اینکه به فرزند فاسد مسؤولان بگویند حرام زاده، آن‌ها را آقازاده خطاب می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران ظرفیت اعتلا دارد، چرا که هنوز بسیاری از ظرفیت‌های خدادادی این سرزمین از معدن گرفته تا اراضی کشاورزی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است، به همین دلیل ایران ثروتمند، ولی مردم عادی آن گرفتار مشکلات فراوان هستند، ادامه داد: دلیل بروز این مشکلات انتخاب غلط و سوءمدیریت است.

نیکزاد با بیان اینکه مسؤولان فعلی بهره‌برداری امکانات برای بهبود زندگی مردم را مشکل می‌دانند، افزود: از آن‌ها سوال می‌کنم اگر ثروتمند شدن مشکل است، چرا خودتان برای اینکار مشکل ندارید و با پول گروهی از شما می‌شود کشور را اداره کرد.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: تعارض منافع موجود در بین وظایف و خدمت‌رسانی به مردم مانع بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشور برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم شده است که یکی از راه‌کارهای حل این مشکل اجرای قانون از کجا آورده‌ای است که اگر تعارض منافع نبود این مشکلات بروز نمی‌کرد و مسؤولان به جای ارائه تسهیلات به عده‌ای محدود به عموم مردم خدمت ارائه می‌کردند و می‌توانستند وام‌های داده شده را احیا کنند.

وی با بیان اینکه بارها در مورد واردات گندم با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان در مواقع مورد نیاز به دولت تذکر داده شده است، افزود: این دولت حاضر نیست، گندم را با قیمت واقعی از کشاورز ایرانی بخرد از این رو کشاورز هم گندم تولیدی را به دولت نمی‌فروشد.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه دروغ‌های زیادی در مورد بروز مشکلات در صورت روی کار آمدن رئیسی به مردم گفته شده است، ادامه داد: مردم بدانید اگر برجام به صورت درست به نتیجه برسد نخستین طرفدار آن ما هستیم، ولی باید متوجه باشیم که به نتیجه نرسیده چرا که وعده‌های ناشی از آن محقق نشده است، چرا که استکبار اجازه به ثمر رسیدن آن را نخواهد داد، ما قائل به تعامل با دنیا هستیم، خجالت نمی‌کشید می‌گویید فلانی بیاید در خیابان‌ها دیوار می‌کشد و یا اینکه چند کلاس بیشتر درس نخوانده‌ای از مردم خجالت بکشید و به فکر مردم باشید که اگر بودید مردم این همه مشکلات نداشتند.

وی داشتن سلامت اخلاقی، فکر و اعتقادی قبول کردن ساختار جمهوری اسلامی از جمله جایگاه ولایت فقیه و نداشتن طمع به بیت‌المال را از شاخصه‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری دانست و گفت: مردم کارکنان دولت خادم شما هستند در حالیکه در حال حاضر هیچ کارمند دولتی همچین احساسی ندارد و از بالا به مردم نگاه می‌کند.

نیکزاد با تشریح اصل 44 قانون اساسی گفت: بر اساس این اصل، بنگاه‌های سودده باید به بخش خصوصی واگذار شود، که در این میان باید سوال شود، آیا به اندازه انگشتان دو دست واگذاری درست انجام شده است که اگر انجام می‌شد مشکلات هفت تپه بروز نمی‌کرد.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: مامی‌گوییم مشکلات موجود در داخل کشور قابلیت حل شدن دارد و شرط آن انتخاب درست است و دلیل آمدن آقای رئیسی نجات کشور است و ما باید طوری انتخاب کنیم که بتوان ریل مدیریت را در مسیر درست قرار دارد، چرا که ریلی که این دولت روی آن سوار شده، ره به جایی نمی‌برد.

وی ادامه داد: راه‌کار حل مشکلات کشور انتخاب درست است، انتخاب کسی که جانش را سپر بلای مردم و رهبری و کشور بکند تا بتواند از منافع مردم دفاع کند.

نیکزاد به دروغ‌های انتخاباتی اشاره و تصریح کرد: مبادا باور کنیم که فلانی انتخاب شده و تمام شده است، یادمان باشد مردم در ادوار گذشته رئیس جمهور را برخلاف همه پیش‌بینی‌ها انتخاب کردند و ما باید مراقبت کنیم که کاندیدای اصلح در این انتخابات انتخاب شود.