مناسب ترین دوربین هایک ویژن برای ویلا و باغ

گزارش بازرگانی،   4000319057

 

دوربین هایک ویژن برای باغ  ویلا

در این مقاله سعی داریم شما را با دوربین های کاملا مناسب برای نصب در باغ و ویلا آشنا کنیم. شرکت هایک ویژن در راستای جذب بهتر مشتریان خود در سراسر دنیا، دوربین های متنوع زیادی را تا به حال در چرخه ی تولید خود قرار داده است.

شکل و اساس کار این دوربین ها  مختلف بوده و هر دوربین با دوربین دیگر ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. حال ما شما را با دوربین هایی که مناسب برای باغ و ویلا می باشند بهتر آشنا می شازیم.

پارامتر های مهم در انتخاب دوربین هایک ویژن مناسب برای باغ و ویلا

برای این که شما بتوانید دوربینی مناسب برای باغ و ویلای مورد نظر خود انتخاب کنید، می بایست به عوامل مهم زیر قبل از خرید توجه داشته باشید. این عوامل عبارتند از: برند دوربین مداربسته، شکل بدنه ی دوربین، مشخصات فضای باغ و ویلا و کیفیت رزولوشن دوربین که در انتخاب دوربین مداربسته نقش مهمی دارد. در ادامه شما را به صورت جداگانه با هر یک از این عوامل آشنا خواهیم ساخت.

برند دوربین مداربسته

همیشه اسم برند و شرکتی که یک محصول را تولید می کند برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. حال برند هایک ویژن یکی از برند های معروف دنیا و همچنین در ایران در حوزه ی تولید و توزیع سیستم های مداربسته نظارتی و امنیتی می باشد. این برند از کیفیت و تکنولوژی ساخت بالایی در محصولات خود استفاده کرده است، تا جایی که در حال حاضر شرکت هایک ویژن بیشترین فروش را در حوزه ی دوربین های مداربسته به خود اختصاص داده است. کیفیت بالای این دوربین ها باعث محبوبیت هر چه بیشتر این برند شده است. پیشنهاد ما به شما نیز خرید و نصب این برند از دوربین مداربسته برای باغ و ویلای مورد نظر خود می باشد.

شکل بدنه دوربین

در مرحله ی بعد شما قبل از خرید باید به شکل بدنه ی دوربین مداربسته دقت کنید که مناسب نصب در فضای مورد نظر باشد. به طور کل اگر می خواهید دوربین مداربسته را در داخل ساختمان ویلا یا جایی که دارای سقف باشد نصب کنید، می بایست از دوربین های دام یا همان سقفی استفاده کنید. این دوربین ها به صورت گنبدی شکل می باشند و معمولا شکل زیبایی دارند که در نتیجه مناسب نصب بر روی سقف هستند.

حال اگر می خواهید دوربین مداربسته را در فضای بیرونی ساختمان ویلا و باغ مانند حیاط نصب کنید، می بایست ار دوربین بولت یا همان دیواری استفاده نمایید. این دوربین ها در حقیقت مناسب نصب در فضا هایی می باشد که سقفی وجود وجود ندارد و باید بر روی دیوار نصب شوند. این دوربین ها اصولا استوانه ای شکل می باشند و در انتهای دوربین، یک پایه قرار داده شده که به آسانی بر روی دیوار نصب شوند.

در کل هر دو مدل از این دوربین ها انواع فلزی و پلاستیکی را دارا می باشند. شما با توجه به دلخواه مورد نظرتان می توانید فلزی یا پلاستیکی بودن بدنه ی دوربین ها را انتخاب کنید. معمولا دوربین های فلزی از قیمت بالاتری نسبت به دوربین های پلاستیکی برخوردار می باشند.

مشخصات فضای باغ و ویلا

در این مرحله شما قبلا از خرید دوربین مداربسته باید مشخصات کلی فضای باغ و ویلایی که می خواهید دوربین ها را نصب کنید، در نظر بگیرید. این مشخصات عبارتند از متراژ دور تا دور باغ و ویلا، نقاط کور باغ، فضای بیرون درب ورودی و فضای ساختمانی که در باغ قرار دارد.

برای اینکه دوربینی مناسب برای باغ و ویلای خود انتخاب کنید باید متراز باغ را اندازه گیری کنید. به طور مثال اگر متراژ باغ زیاد باشد، شما باید دوربینی را خریداری کنید که از قدرت دید درشب بالایی برخوردار باشد و اگر متراژ باغ زیاد نباشد خرید یک نوع دوربین معمولی، عاقلانه تر به نظر می رسد. همچنین باید نقاط کور باغ را پیدا کنید که اگر تعداد دوربین هایی که خریداری کرده اید، فضای مورد نظر دیگری را پوشش نداد، دوربین های بیشتری تهیه نمایید تا در نتیجه همه ی فضا های باغ و ویلا پوشش داده شود. عامل دیگری که مهم می باشد فضای بیرون درب ورودی ویلا است. معمولا برای بیرون از درب ورودی، دوربین هایی را نصب می کنند که از کیفیت بیشتری برخوردار هستند. فضای بیرونی درب به واسطه اینکه عبور و مرور بیشتری صورت می گیرد می بایست از دوربین های با کیفیت بالا استفاده کرد که حتی پلاک خودرو را نشان دهند.

رزولوشن مناسب دوربین برای نصب در باغ و ویلا

معمولا دوربین هایک ویژن با توجه به مدل آن ها از رزولوشن 1 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل، 4 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل و رزولوشن 4K تشکیل می شوند. البته این را باید در نظر داشت که انتخاب رزولوشن دوربین کاملا دلخواه می باشد و حتی شما می توانید کمترین رزولوشن دوربین را انتخاب و در باغ و ویلای مورد نظر نصب کنید.

برای انتخاب رزولوشن دوربین باید توجه داشته باشید اگر مکانی که زیاد برایتان اهمیت ندارد و صرفا می خواهید فقط یک تصویر از آنجا داشته باشید، می توانید برای آن مکان ها دوربین هایی با رزولوشن پایین تر خریداری کنید. همچنین مکان هایی که از اهمیت زیادی برای تصویر برداری برخوردار می باشند مانند درب ورودی ویلا و یا جاهایی که افراد به راحتی ورود می کنند، می توانید دوربین هایی با رزولوشن بالا انتخاب کنید تا جزئیات بیشتری از تصویر ضبط شده را به شما نشان دهد.

همچنین اگر متراژ فضای باغی که می خواهید دوربین مداربسته نصب کنید زیاد باشد، می بایست از دوربین هایی استفاده کنید که از قدرت دید در شب بالایی برخوردار هستند. قدرت دید در شب دوربین های هایک ویژن در انواع دوربین ها متفاوت است. معمولا قدرت دید در شب در بعضی از دوربین ها دارای 10 متر، 20 متر، 40 متر و 80 متر می باشند. این نوع دوربین ها مناسب برای نصب در باغ و ویلا می باشند. بعضی دوربین های دیگر هم وجود دارد که دید در شبی بالای 100 متر دارند که ببیشتر مناسب برای کارخانجات و فضا های خیلی بزرگ می باشند.

دوربین هایک ویژن

روش نصب دوربین هایک ویژن در باغ و ویلا

اصولا در ساختمان مرکزی باغ که یک ویلا قرار دارد و مکانی بسته می باشد می بایست برای شکیل تر شدن نصب دوربین، کابل کشی دوربین ها را از داخل داکت یا از بالای سقف انجام داد تا نمای داخلی ساختمان قشنگ تر به نظر برسد.

همچنین در فضای بیرونی باغ مانند حیاط و بیرون درب ورودی و در کل مکان هایی که دارای سقف نمی باشند، کابل کشی دوربین ها را باید از دور تا دور دیوار باغ انجام داد. معمولا برای اینکه دوربین ها از تمام فضاهای باغ تصویر برداری کنند، در 4 گوشه ی باغ و ویلا دوربین ها را جای گذاری می کنند.

نکته ی دیگری که در کابل کشی دوربین در فضای بیرونی باغ وجود دارد، مواقعی که بارش باران شروع به باریدن کند، ممکن است به کابل دوربین ها آسیب وارد شود و در نتیجه موجب اتصالی شده و آتش سوزی رخ دهد. برای حل این مشکل می بایست با تهیه کردن لوله ی فلکسی، کابل تک تک دوربین ها را از داخل این لوله عبور دهید. جنس این لوله از بدنه ی فلزی و روکش پلاستیکی ساخته شده است که در نتیجه باعث محافظ از کابل دوربین های مداربسته و جلوگیری از برخورد آب به ان ها می شود.

همچنین برای اینکه آسیبی به دوربین های نصب شده در فضای بیرونی وارد نشود می تواند برای هر یک از دوربین ها باکسی تهیه شود و دوربین ها را داخل باکس جایگذاری کرد.

برای تهبه و نصب دوربین مداربسته برای باغ و ویلای خود می توانید به وبسایت هایک ویژن Hik-look.com مراجعه نمایید تا محصولات و دوربین های هایک ویژن را با بهترین قیمت از این مجموعه خریداری نمایید.