نامزدهایی به دنبال خواستگار !

محمد سعادتمند،   4000317047 ۱۵۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
نامزدهایی به دنبال خواستگار !

دور اول مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که حرف و حدیث و تحلیل های گوناگونی در مورد مناظره ها ،جنبه های مختلف آن و همچنین برندگان و بازندگان مناظره اول در سطح کارشناسی کشور و همچنین بین مردم در حال رد و بدل شدن است. اما ما در این اینجا به جنبه جالبی که در خلال مناظره ها و صد البته قبل از آن پدیدار شده بود می پردازیم یعنی تقلای عجیب و بسیار شدید آقایان همتی و مهر علیزاده برای اثبات خود به بزرگان جناح اصلاح طلب جهت جلب حمایت و رضایت آنها از خود در انتخابات !

با نگاهی به مجموعه گفتار و سلوکی که این دو عزیز تا به حال و بویژه در مناظره اول از خود ارائه داده اند به خوبی می توان اینگونه استنباط کرد که مخاطب اصلی آنها نه مردم بلکه بزرگان اصلاح طلب می باشند.
به گونه ای که هر کدام از این دو نامزد محترم با رقابتی شدید و تنگاتنگ و حتی با حربه توهین و هتک حرمت دیگر نامزدها سعی در سبقت گرفتن از یکدیگر جهت اثبات خود به بزرگان اصلاح طلب می باشند.

با توجه به اینکه این دو عزیز بزرگوار در هیچ کدام از لیست های اصلاح طلبان قرار ندارند و همچنین عدم حضور کاندیداهای مطرح آنها در انتخابات ؛ کاملا طبیعی است که این دو نامزد محترم به دنبال جلب حمایت جناح مطبوع خود باشند اما به نظر می رسد که راهی را که برای نیل به هدف خود انتخاب کرده اند بیرا هه ای بیش نیست.در این رقابت بین جناحی البته شانس آقای همتی بیشتر به نظر می رسد. هر چند شاید بزگترین نقطه ضعف ایشان که می تواند توسط جناح رقیب مورد استناد و استفاده قرار گیرد " تک بعدی " بودن ایشان و تخصص صرف در مقوله اقتصاد باشد. به علاوه عملکرد ایشان حتی در حوزه کاملا تخصصی خود در جایگاه ریاست کل بانک مرکزی نیز چنگی به دل نزده و سقوط وحشتناک ارزش پول ملی و به تبع آن گرانی های افسار گسیخته و نجومی اقلام ضروری مردم ، کارنامه منفی را برای ایشان به ارمغان آورده است.

در واقع ایشان یکی از معدود نامزدهایی هستند که به طور عملی امتحان پس داده اند و البته و با کمال تاسف نمره توصیفی ایشان " نیاز به تلاش بیشتر " می باشد.