ترامپ: دولت بایدن وجهه آمریکا را مخدوش کرده است

جهان،   4000316012

 رئیس جمهور پیشین ایالات متحده دولت جدید این کشور را برای بروز یک سری مسائل و مشکلات جدید مقصر دانست و گفت که دولت کنونی وجهه ایالات متحده را مخدوش کرده است.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین ایالات متحده که در همایش حزب جمهوریخواه در ایالت کارولینای شمالی صحبت می‌کرد، با مقصر دانستن دولت «جو بایدن» بابت بروز یک سری مسائلی که این کشور هم اکنون با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت که ایالات متحده «خوار و خفیف شده است».

ترامپ روز شنبه در سخنرانی خود در گرینویل گفت که جمهوری‌خواهان سال ۲۰۲۲ «چشمگیری» خواهند داشت و تأکید کرد که «بقا (این حزب) به جمهوری‌خواهانی بستگی دارد که در هر سطح و مقامی برگزیده می‌شوند».

رئیس جمهور پیشین ایالات متحده همچنین گفت: «مرزهای ما بسیار باز (فاقد نظارت) است، مهاجرت غیرقانونی سر به آسمان می زند… مواد مخدر به داخل کشور سرازیر شده‌اند، قیمت‌های بنزین رو به افزایش است، صنایع ما در حمله‌های سایبری خارجی به غارت می‌روند، این فقدان احترام برای کشور ما و برای رهبران ما است و صحبت از رهبرانی است که در برابر چین تعظیم می‌کنند».

ترامپ همچنین مدعی شد که دولت بایدن در حال اشاعه ایدئولوژی اشتباهی در ایالات متحده است که به تفرقه بیشتر می‌انجامد و نه وحدت و یکپارچگی.

وی همچنین هشدار داد که بدون مرزهای مستحکم و شفافیت در انتخابات «کشور ایالات متحده همچون یک دیکتاتوری اداره خواهد شد». ترامپ در ادامه ادعاهایش افزود که «من کسی نیستم که سعی می‌کند دموکراسی آمریکا را تضعیف کند، من کسی هستم که سعی می‌کند آن را نجات دهد!»

رئیس جمهور پیشین ایالات متحده دولت بایدن را در شکل‌گیری بحران در مرز جنوبی این کشور مقصر دانست و گفت که دمکرات‌ها «آمریکا را به پناهگاهی برای خارجیان تبهکار تبدیل کرده‌اند».