سعید محمد: ناکارآمدی دولت در موضوع مسکن واضح است

سیاسی،   4000315085

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه ناکارآمدی دولت در موضوع مسکن واضح است، گفت: در شرایط فعلی فرصت انتخاب اشتباه نیست و رئیسی را گزینه اصلح می‌دانم، چون درصورت انتخاب اشتباه کشور با بحران روبرو می‌شود

به گزارش  تسنیم ، سعید محمد در جمع هواداران رئیسی در ورزشگاه شهید فهمیده قیدار اظهار داشت: در سال‌‌های گذشته یک فردی چندین سال کار می‌کرد تا صاحب خانه شود ولی‌ به لطف هشت سال دوران ریاست جمهوری حسن روحانی خانه‌دار شدن برای افراد فاقد خانه و جوانان تبدیل به رویا شد.

وی با بیان اینکه دولت فعلی هیچ توجهی به حوزه مسکن نکرد، گفت: با اینکه در هشت سال گذشته تقاضای مسکن به شدت افزایش یافت ولی تولید مسکن یک پنجم کاهش یافت. 

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)  دولت روحانی را بسیار ضعیف در حوزه مسکن توصیف کرد و افزود: چرا باید مسکن که یک کالای مصرفی است در کشور ما تبدیل به یک کالای لوکس شود؟ چه کسی وضعیت مسکن را به این حال و روز انداخته است؟

وی با ابراز تاسف از اینکه معضل مسکن جوانان در این هشت سال نادیده گرفته شد، گفت: ما بر این باوریم که می‌توانیم در چهار سال آینده 4 میلیون مسکن بسازیم. با کار جهادی و مدیریت انقلابی این کار شدنی است.

سعید محمد تشریح کرد: مجلس انقلابی هم کلید طرح مالیات بر خانه‌های خالی را زده و امیدواریم با اجرای این طرح یک میلیون و 700 هزار مسکن وارد چرخه عرضه شود.



وی با ابراز انتقاد از اینکه بیش از 10 هزار خانه خالی در اختیار یک فرد قرار دارد، عنوان کرد: امیدواریم این طرح مجلس آن 10 هزار واحد را وارد چرخه عرضه کند. در هیچ کجای جهان چنین چیزی وجود ندارد که مسکن به عنوان کالای لوکس شناخته شود.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در ادامه به معضل طلاق در جامعه اشاره کرد و افزود: در سال 98 به ازای هر هشت ازدواج یک طلاق بود ولی امروزه به ازای هر سه ازدواج یک طلاق رخ می‌دهد؛ چرا باید در کشور اسلامی ایران که ائمه اطهار (ع) به موضوع ازدواج و دوری از طلاق تاکید کرده‌اند وضعیت طلاق امروزه به اینگونه رقم‌ بخورد.

وی از مسئولان کشور به دلیل عدم توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری در زمینه معضلات فرهنگی انتقاد کرد و گفت: 20 سال پیش رهبر معظم انقلاب نسبت به شبیخون فرهنگی هشدار دادند ولی مسئولان به اندازه کافی به این هشدار توجه نکردند و امروزه شاهد اثراث فرهنگی بی‌شماری در کشور هستیم.

شکست در برجام

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به ناکارآمدی دولت در زمینه مسائل بین‌المللی گریزی زد و گفت: هشت سال کشور را معطل برجام کردند و با کلیدشان چرخ زندگی مردم و سانتیروفوژ را پنچر کردند. چرا آقایان دلبسته غرب هستند؟

وی با اشاره به اینکه مطرح کردن لغو تحریم‌ها از سوی دولت دروغ و بلوف سیاسی بود، گفت: مردم را به دروغ به خیابان‌ها کشیدند در حالی که در برجام چیزی جزء شکست نبود. آن‌ها به 9 تذکر مقام معظم رهبری توجهی نکردند.

سعید محمد در ادامه به ویژگی‌های مدیریتی آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: "رئیسی" را گزینه اصلح می‌دانم چرا که تمام ویژگی‌های یک گزینه اصلح را دارد؛ رئیسی فسادستیز و اهل تدبیر و مدیریت است.

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب گزینه اصلح دقت داشته باشند، گفت: دیگر فرصت انتخاب اشتباه نیست چرا که انتخاب اشتباه بار دیگر کشور را وارد بحران جدی می‌کند