تکاوران نیروی دریایی ارتش با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند

سیاسی،   4000314046

جمعی از تکاوران دریایی نیروی دریایی ارتش به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

تکاوران نیروی دریایی ارتش با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی دریایی ارتش، جمعی از تکاوران دریایی مرکز آموزش تکاوران و تفنگداران قمربنی هاشم(ع) نیروی دریایی ارتش روز جمعه بمناسبت رحلت امام خمینی(ره)، با طی کردن مصافت ۲۵۵ کیلومتر بصورت پیاده و با تجهیزات انفردای از شهرستان منجیل، ظهر امروز با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

دریادار دوم گودرز بهرامی فرمانده مرکز آموزش تکاوران نیروی دریایی ارتش هدف از این کار بزرگ را گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) دانست و گفت: افتخار و عزت امروزمان را مدیون توجهات خداوند و همچنین اقدامات امام راحل هستیم بنابر این بر خود واجب دانستیم به مناسبت این روز،  اقدامی هرچند کوچک جهت گرامیداشت این روز بزرگ انجام دهیم.

تیم اعزامی متشکل از ۴۰ نفر از بهترین تکاوران این مرکز می‌باشد که پس از طی کردن مصافت ۲۵۵ کیلومتر و پس از سه روز پیاده روی و بهمراه داشتن تحهیزات انفرادی از مسیرهای قزوین و تهران، ظهر امروز وارد مرقد امام راحل شدند.