ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شروط بازسازی غزه

جهان،   4000311011

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که تنها در صورتی مجوز بازسازی نوارغزه صادر می‌شود که اجساد نظامیان صهیونیست به تل آویو بازگشته و آتش بس طولانی مدت با غزه برقرار شود.

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شروط بازسازی غزه

به گزارش مهر به نقل از القدس العربی، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراضی اشغالی مدعی شد که بازسازی نوارغزه پس از جنگ ۱۱ روزه با گروه‌های فلسطینی، تنها به بازگشت اجساد نظامیان اسرائیلی و برقراری آتش بس طولانی مدت در این منطقه مشروط است.

گانتز در ادامه ادعاهای خود افزود: «طی مدت اخیر با مقامات آمریکا و مصر و بسیاری از نمایندگان بین‌المللی دیگر گفتگو و رایزنی کرده‌ام و به آنها گفته‌ام که تنها در صورتی مجوز بازسازی نوارغزه صادر می‌شود که اجساد نظامیان اسرائیلی که از سال ۲۰۱۴ توسط حماس گرفته شده است، به تل آویو بازگردانده شوند».

وی همچنین گفت: «به منظور تقویت روابطمان با تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش خواهیم کرد؛ البته امیدوارم که این تشکیلات مسؤولیت وقوع برخی اتفاقات در نوارغزه را برعهده گیرد!»

وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی ضمن اشاره به اینکه جنگ با حزب الله لبنان بسیار سخت‌تر و خسارت‌بارتر از هرگونه جنگی مقابل غزه خواهد بود، تأکید کرد که توافق احتمالی ایالات متحده آمریکا با ایران بر سر پرونده هسته‌ای هم خطر بزرگ دیگری را سر راه این رژیم قرار خواهد داد.